بتل فیلد 3 تفکر شیعی و جمهوری اسلامی را هدف گرفته است

رئیس مجتمع فرهنگ دیجیتال منطقه‌ای استان قم با اشاره به بازی رایانه‌ای بتل فیلد 3 گفت: این بازی به طور مستقیم تفکر شیعی و کشور ایران را هدف گرفته و اکنون در بازارهای بین‌المللی و داخلی این بازی وجود دارد.

سید محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت بازی‌های رایانه‌ای اظهار کرد: موارد منفی و آسیب‌هایی در برخی بازی‌های رایانه‌ای غربی وجود دارد که برخی از این آسیب‌ها دارای جنبه‌های منفی اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و امنیتی است.

وی عنوان داشت: مسئولان باید با آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای آشنا شوند تا در مواجهه با مخاطبان آن‌ها که به طور عمده جوانان و نوجوانان هستند بتوانند برنامه‌ریزی‌ها را بر مبنای واقعیت‌های موجود تنظیم کنند.

رئیس مجتمع فرهنگ دیجیتال منطقه‌ای استان قم با اشاره به بازی رایانه‌ای بتل فیلد 3 گفت: این بازی به طور مستقیم تفکر شیعی و کشور ایران را هدف گرفته و اکنون در بازارهای بین‌المللی و داخلی این بازی وجود دارد.

وی ادامه داد: این بازی به دلیل کیفیت و هزینه بالایی که برای ساخت آن صورت گرفته مورد استقبال برخی از جوانان و نوجوانان است.

طباطبایی با اشاره به معضل کنونی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای گفت: تکثیر و توزیع غیرقانونی بسیاری از نرم‌افزارها، فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای یکی از معضلات کنونی است.

وی عنوان داشت: مدیران فرهنگی در سطوح مختلف برای مقابله با این پدیده باید با مشکلات و آسیب‌های بازی‌های رایانه‌‌ای آشنا شوند تا در برنامه‌ریزی‌ها بتوانند راه‌های مقابله را لحاظ کنند.

رئیس مرکز رشد استان قم یادآور شد: پدر و مادرها سعی کنند جوانان و نوجوانان را از انجام اینگونه بازی‌ها دور کنند.

وی تأکید کرد: باید با سرمایه‌گذاری‌های دولت، بخش خصوصی و حمایت‌های غیر مالی که از سوی نظام صورت می‌گیرد به تولید بازی‌هایی بپردازیم که کیفیت و استانداردهای بین‌المللی را از نظر فنی و ساخت داشته باشد.

طباطبایی ادامه داد: بازی‌های رایانه‌ای لازم است از نظر محتوایی زیبا و جذاب باشد تا نوجوانان و جوانان به این بازی‌ها جذب شوند و اینگونه بازی‌ها را به بازی‌های خارجی ترجیح دهند.

وی عنوان داشت: در بازی‌های ساخت داخلی باید ارزش‌های ملی و دینی در لایه‌های مختلف در بازی منتقل شود.

شنبه، 31 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-20 ساعت 01:04
خبر بعدی : رشد بیش از 95 درصدی قیمت دلار و سکه درسال 91
خبر قبلی : اگر رييس جمهور توسط ولی فقيه نصب نشود، اطاعت از او حرام..


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -