انفجار بوستون؛ امام جمعه: مقدمه ای برای آتش افروزی دیگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی امروز در خطبه های نماز جمعه خوی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای احتمالی اظهار داشت: تبلیغات انتخاباتی به سبک غربی محکوم است، چراکه با فرهنگ، آداب و شرع مقدس اسلام مخالف است.

خطیب جمعه خوی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی آینده گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند؛ بعضی ها تبلیغات به سبک غربی را به عنوان سوغات به ایران آورده و برای پرکردن چشم مردم تبلیغات می کنند، این تبلیغات ارزشی ندارد باید تحقیق و جستجو کرد و شخص لایق و اصلح را پیدا کرد.

حجت الاسلام شکوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال 57 اظهار داشت: عزت، قدرت، استکبار ستیزی، ایثارگری، شهادت طلبی، ولایت مداری از جمله ویژگی های بارز و برجسته سپاه پاسداران است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان این‌که رهبری تأکید داشته اند که سپاه فرزند و تربیت شده انقلاب است، تصریح کرد: سپاه حق بزرگی بر گردن انقلاب و ملت دارد، همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند؛ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست های جنگ افروزانه آمریکا در منطقه گفت: برای مقابله با آمریکا یک عزم بین المللی لازم است، امروز شاهد جنایات و قتل عامهای مزدوران آمریکا در تمامی قاره های جهان هستیم از این رو برای مقابله با آن یک اراده و عزم جهانی و بین المللی نیاز داریم.

حجت الاسلام شکوری افزود: کشتار مسلمانان در خاورمیانه، تهدید حکومت های مردمی آمریکای لاتین و کره شمالی و مستقر ساختن سایت های موشکی در آسیا و حمایت علنی از تروریست ها نشان می دهد که آمریکا به مرحله طغیان رسیده و باید شاخ او بوسیله ملل آزاده جهان شکسته شود.

وی با اشاره به انفجارهای اخیر آمریکا یادآور شد: بعضی از تحلیل گران می گویند این انفجارات احتمالا مقدمه ای برای آتش افروزی های دیگر آمریکاست، به یقین جامعه بین الملل باید سیاست های جنگ طلبانه آمریکا را محکوم کند، چراکه امنیت بین المللی را به مخاطره انداخته است.

آدينه، 30 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-19 ساعت 12:04
خبر بعدی : انتخابات؛ دیدار قالیباف با مراجع حکومتی در قم
خبر قبلی : انفجار بوستون؛ سخنان آخوند احمد خاتمی در نماز جمعه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -