170 سایت اینترنتی علیه انتخابات رژیم فعال شده است

تبریز- جانشین ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت: 170 سایت و پایگاه اینترنتی علیه این دو انتخابات فعال شده است.

ˈ ایوب حقیقی ˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با توجه به اهمیت انتخابات از ماه ها قبل وارد جنگ رسانه ای شده اند.

وی افزود: هدف اصلی این سایت های ضد انقلابی و دشمنان نظام اسلامی، کمرنگ سازی حضور مردم در پای صندوق های رای و تلاش وافر برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

حقیقی دشمن شناسی، بصیرت و آگاهی از وضعیت سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی را از جمله عناصر مهم در خنثی سازی توطئه های دشمنان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مقابله با چنین هجمه های وسیع سیاسی نظام سلطه وحدت و انسجام درونی را می طلبد، اظهار کرد: در این مسیر عمل به رهنمودهای رهبری و حرکت در مسیر قانونی می تواند تمام نقشه های شوم دشمنان را از بین ببرد.

حقیقی ادامه داد: ملت آگاه و سرافراز ایران در طول 34 سال گذشته در انواع امتحان ها و پیچ های تاریخی همچون دفاع مقدس و مقابله با فشارهای سیاسی و فرهنگی و نظامی با موفقیت بیرون آمده اند که البته در انتخابات 24 خرداد نیز همچون گذشته سربلند خواهند بود.

وی خلق حماسه سیاسی را منوط به حضور یکپارچه و گسترده مردم در پای صندوق های رای دانست و گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و نگاه غربی ها به نوع مشارکت مردم، این دوره از انتخابات از اهمیت بسزائی برخوردار است.

حقیقی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر منویات رهبری شاخص مسیر انقلاب ماست، افزود: در این رابطه مسوولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات نباید از توطئه های دشمنان غافل شوند و همواره توصیه های ولی فقیه را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

پنجشنبه، 29 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-18 ساعت 19:04
خبر بعدی : تحریمها؛ تایید مسدودشدن حساب ایرانیان در ترکیه
خبر قبلی : فیلم؛ گردهمايی آزادی: استادیوم نیمه خالی را نشان دادند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -