ارتش رژیم: به تنهایی اسرائیل را نابود می کنیم

خبرگزاری مهر: فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی در پاسخ به تهدید اخیر اسرائیل مبنی بر اینكه به تنهایی قادر است به جمهوری اسلامی ایران حمله كند، گفت: اتفاقاً پیام ما هم به این رژیم نامشروع همین است، برای مقابله با این رژیم نیازی به كل ظرفیت نیروهای مسلح ایران نیست و ارتش جمهوری اسلامی به تنهایی می تواند اسرائیل را نابود كند.

امیر سرلشگر عطا الله صالحی پس از پایان مراسم روز ارتش در جمع خبرنگاران درباره میزان آمادگی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح كشور گفت: جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا از توان و آمادگی بالایی برای برخورد با هر گونه تهدید برخوردار است.

وی افزود: اگر دشمن خدای ناكرده اقدامی انجام دهد كه در پی آن مواضع جمهوری اسلامی ایران به خطر بیفتد بداند كه قطعاً نیروهای مسلح ما در پاسخگویی درنگ نخواهند كرد.

فرمانده كل ارتش با اشاره به این كه دشمنان اسلام شامل استكبار جهانی، آمریكا، اسرائیل و برخی كشورهای جیره خوار آنان مشخص هستند، ادامه داد: پیام ما به آنها این است كه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی كامل به سر می برند و قدرت بازدارندگی بالایی دارند.

امیر صالحی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره مذاكرات اخیر ایران با 1+5 كه در آن تأكید شد گزینه های نظامی همچنان علیه جمهوری اسلامی روی میز است، گفت: ما اصلاً روی حرف های 1+5 حساب نمی كنیم كه آنها بخواهند بگویند گزینه‌های نظامی روی میز است. اگر بخواهیم به این حرف های آنها پاسخ بگوییم هر روز باید درباره این مسائل صحبت كنیم.

پنجشنبه، 29 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-18 ساعت 11:04
خبر بعدی : فرمانده كل قوا فرمودند: تمدن غرب در معرض سقوط است
خبر قبلی : تلاش برای برخورد با بازیگران سینما تمسخرآمیز است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -