املاک مصادره شده توسط سرکرده نیروی قدس پاسداران

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با “بوتیا” اظهار داشت: فرمانده سپاه قدس پنجاه درصد از کل اموال خود را را با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا(س) وقف نمود.

در همین رابطه رییس شورای تبلیغات اسلامی کرمان در گفتگو با خبرنگار “بوتیا” اعلام کرد: هدف از این وقف ایجاد یک بیت الزهرا(س) در محل خانه حاج قاسم سلیمانی برای رزمندگان دوران دفاع مقدس و مردم شهید پرور ایران اسلامی است و خود ایشان قصد ساخت این بنای فرهنگی-مذهبی را دارند.

لازم به ذکر است این خبر با وجود مخالفت حاج قاسم سلیمانی توسط یکی از دوستان ایشان رسانه ای شد.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر رابر استان کرمان متولد شد. او در طول جنگ تحمیلی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود. وی اکنون فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نام ژنرال قاسم سلیمانی سالها است که مایه هراس و وحشت آمریکائی ها و صهیونیست ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است:”شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی میچرخد”.

پس از اینکه جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا پیشنهاد طرح ترور مسئولین سپاه قدس را دادند سایت گوگل اقدام به انتشار نقشه منزل سردار سلیمانی کرد.

این در حالیست که سردار حاج قاسم سلیمانی اساسا در قالب و چارچوب معادلات سرویس‌های امنیتی غرب زندگی نمی‌کند و آنطور که خودش بارها و بارها تأکید کرده است، همانند بسیجی‌ها می‌زید.

آنهایی که حاج قاسم را بشناسند، می‌دانند که منزل این سردار دلاور نه در شهر زادگاهش یعنی کرمان و نه در تهران؛ هیچگاه یک منزل امنیتی و با آدرس نامشخص نبوده است.

منزل حاج قاسم در کرمان محل برگزاری عزای حضرت فاطمه(س) است.

مردم شهر کرمان، هر سال در شب شهادت حضرت زهرا(س) و در قالب هیئت عزاداری، پس از طی کردن مسیری از خیابان‌های شهر در خانه فرمانده بسیجی لشکر ۴۱ ثارالله حضور می‌یابند و عزاداری می‌کنند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران و اندیشکده‌های امنیتی غربی باید بدانند قاسم سلیمانی مقتدایی چون خمینی(ره) دارد که هنگامیکه توسط وزیر اطلاعات وقت به بیت ایشان خبر داده می‌شود که رژیم صدام قصد دارد منطقه جماران را بمباران کند، در ذیل نامه وزیر اطلاعات، ضمن مخالفت با نقل مکان از جماران، این بیت شعر را می‌نویسد:

“بر در میکده‌ام دست فشان خواهی دید
پای کوبان چو قلندر صفتان خواهی دید
از اقامت‌گه هستی به سفر خواهم رفت
به سوی نیستیم، رقص‌کنان خواهی دید”

چهارشنبه، 28 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-17 ساعت 12:04
خبر بعدی : اعدام دو نفر در مشهد از جمله یک کارگر جوان
خبر قبلی : تولید ناخاص داخلی کاهش یافته، آمارها نادرست هستند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -