زلزله؛ عجله در تسلیت گويی بجای کمک رسانی

بولتن نیوز: بعد از ظهر سه شنبه وقتي خبر وقوع زلزله قوي 7.5 ريشتري در سراوان سيستان منتشر شد، همه نگران تلفات احتمالي بالاي اين بلاي طبيعي و تبديل آن به يك فاجعه بودند.

در همين اثنا برخي بزرگواران اما در فكر ديگري بودند و براي آنكه در صدور پيام تسليت دست پيش را داشته باشند و زودتر از سایر رقبا و پيش از آنكه آماري از تعداد احتمالي كشته شدگان زلزله منتشر شود، پيام هاي تسليت خود را روانه صفحات رسانه ها كردند كه البته برخي از اين پيام ها از جمله پيام تسليت علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي خيلي زود از صفحه خبرگزاري ها حذف شد.

اما تسليت گويي علي اكبر ولايتي يكي از كانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري در سخنراني وي در جمع منتخبان خوزستان همچنان در خروجي برخي رسانه ها از جمله خبرگزاري فارس وجود دارد كه در آن درگذشت جمعي از هموطنان در حادثه زلزله سراوان را تسليت گفته است.

در اين خبر آمده است: به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس دکتر علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت عصر امروز در دیدار با نمایندگان و نخبگان استان خوزستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن عده‌ای در زلزله امروز استان سیستان و بلوچستان و زلزله چند روز پیش استان بوشهر اظهار داشت: امیدوارم خداوند به بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.

صدور پيام تسليت براي تلفاتي كه زلزله سراوان نداشت. بهتر نیست دوستان اطلاعات کامل تری جمع آوری می کردند تا مصداق این ضرب المثل "از هول حلیم در دیگ افتاد " نشوند .

چهارشنبه، 28 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-17 ساعت 00:04
خبر بعدی : نامه تهدیدآمیز از زندان برای کارکنان بی بی سی
خبر قبلی : کاربرد دوگانه؛ تحریم کیسه‌های خون فیلتردار


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -