شهدای گمنام سبب خیر و برکت برای هر شهری هستند

آبادان - خبرگزاری مهر: فرماندار آبادان گفت: تدقین شهدای گمنام سبب خیر و برکت برای هر شهری در کشور می شوند زیرا این شهدا بعد از سالها غربت به شهر خود بازمی گردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام ایلخاص زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد آبادان اظهار کرد: شهدا رسالتی بسیار بزرگ را به انجام رسانده اند که همچنان در اندیشه و معنویت جامعه جاری و ساری است.

ایلخاص زاده افزود: این دو شهید گمنام دارای 19 و 22 سال هستند که پس از سالها دوری از وطن و در جریان تفحص کشف و به آغوش میهن باز گشتند.

وی، عشق و دلدادگی مردم فهیم و ولایتمدار آبادان را در استقبال از پیکر این دو شهید گرانقدر ستودنی و وصف ناپذیر خواند و اظهار کرد: شهدا راه و چراغی روشن برای آینده مردم به ویژه نسل جوان گشوده اند.

ایلخاص زاده، از آئین استقبال از این دوشهید گمنام که شنبه شب برگزار شد به عنوان تجدید بیعت با آرمانهای والای امام شهدا و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نام برد.

فرماندار آبادان با اشاره به اینکه این شهدا سه دهه در غربت به سر برده اند و اکنون به میهن باز گشته اند، گفت: پیکر یکی از این شهدا در عملیات هجومی عراق در سال 67 در منطقه عمومی شرحانی و دیگری در محدود منطقه عمومی فاو عراق در عملیات والفجر 8 شهید کشف شده است.

وی حضور پیکر این دو شهید گمنام در آبادان را سبب خیر و برکت برای شهر و مردم دانست و گفت: مردم شهرهای کشور بدانند حضور این شهدا که سالها در غربت بوده اند باعث خیر و برکت برای شهرشان می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: پیکر این دو شهید گمنام امروز همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص)از ساعت 9 صبح از مقابل زیارتگاه سید عباس به سمت دانشگاه آزاد اسلامی آبادان تشییع و در مکانی مقابل مسجد امام حسین (ع) این دانشگاه به خاک سپرده شد.

یکشنبه، 25 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-14 ساعت 11:04
خبر بعدی : انفجار در مرکز ضایعات تبریز 2 کشته بر جا گذاشت
خبر قبلی : کاهش 30 درصدی مسافرت‌های هوایی در نوروز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -