شدت گرفتن مخالفتها با تجمع 100هزار نفری آزادی

سفیرافلاک: نماینده دورود و ازنا در خصوص برگزاری همایش 100 هزار نفری در استادیوم آزادی گفت:اگر همایش تجلیل از برگزار کنندگان ستادهای تسهیلات نوروزی با هدف سیاسی و تبلیغ انتخاباتی باشد صد درصد نباید صورت پذیرد، چرا که در حق مردم اجهاف خواهد شد.

عباس قائد رحمت در گفت وگو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص برگزاری همایش 100 هزار نفری در استادیوم آزادی به مناسبت تجلیل از برگزار کنندگان ستادهای تسهیلات نوروزی گفت: برای برگزاری هر همایشی باید هدف مشخص باشد؛ گاهی لازم است به خاطر مسائل مهم کشوری همایش ها و مانورهایی برگزار شود که در برابر دشمن قدرت نمایی شود اما برگزاری همایش هایی با هزینه های فوق العاده بالا در شرایط کنونی جامعه اصلا به صلاح نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر برگزاری همایش صرفا به خاطر تجلیل از دست اندرکاران ستادهای تسهیلات نوروزی باشد بحث متفاوت است اما اگر اهداف سیاسی و تبلیغاتی در پس این ماجرا باشد جای اشکال دار و صد درصد نباید برگزار شود.

وی با تاکید براینکه رئیس جمهور نباید اجازه برگزاری چنین همایش هایی با هدف تبلیغات را بدهد؛ اظهار داشت: اگربرگزاری چنین همایشی جنبه تبلیغات داشته باشد اجهاف در حق مردم است و رئیس جمهور قطعا باید اجازه برگزاری همایش را ندهد.

نماینده مردم دورود و ازنا با اشاره به اینکه تبلیغات باید در چارچوب قانون اساسی صورت پذیرد، افزود: تبلیغات باید در زمان خود و در چارچوب قانون اساسی انجام بگیرد و از قدرت اجرایی استفاده نشود.

قائد رحمت به تذکر اخیر شورای نگهبان به صدا و سیما نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شورای نگهبان با تذکر به جای خود به صدا و سیما در خصوص پخش برخی برنامه ها در خصوص کاندیداهای احتمالی اقدامی مناسب را انجام داد چرا که حق برخی افراد ضایع می شد.

به گفته وی اگرهمایش فقط یک میتینگ تبلیغاتی است باید در اسرع وقت جلوی آن گرفته شود تا دست اندرکاران این امر مورد انتقاد مردم قرار نگیرند.

شنبه، 24 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-13 ساعت 23:04
خبر بعدی : تعطیلی دبیرستان‌ها برای همایش ۱۰۰ هزار نفری
خبر قبلی : احمدی ‌نژاد به کشور اورانیوم ‌خیز نیجر می‌رود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -