زلزله امتحان است / فضیلت زن خانه داری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گفت: ما نمی‌گوییم کار کردن برای زن مناسب نیست، اما فعالیت بیرون از منزل برای زن فضیلت نیست به طور مثال زنی که پشت تریلی می‌نشیند برایش فضیلت ایجاد نمی‌شود، بلکه همسرداری، مهر و محبت برای او فضیلت است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اعلام تسلیت و همدردی با زلزله‌زدگان بوشهر اظهار کرد: همه ما در کشور وظیفه داریم که به هموطنان خود در بوشهر کمک کنیم.

وی با بیان اینکه هلال احمر با اعلام شماره حساب 99999 در بانک‌های ملی، ملت و مسکن آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم برای زلزله‌زدگان بوشهر است، افزود: وقوع این رخدادها در کشور می‌تواند امتحانی برای همه هموطنان باشد که چگونه می‌توانند به همدیگر کمک کنند و وظیفه انسانی و شرعی خود را انجام دهند.

خطیب جمعه اصفهان در ادامه به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در طول مدت فعالیت، این بنیاد توانسته خدمات خوبی به مردم و به خصوص قشر آسیب‌پذیر جامعه ارایه دهد.

وی اضافه کرد: این بنیاد باید مسکن‌های بزرگ بسازد، چون فقرا به خاطر توکلی که به خدا دارند معمولا صاحب اولاد بیشتری هستند و باید مسکن‌ها به گونه‌ای طراحی شود که مدت زیادی در آن زندگی کنند.

امام جمعه اصفهان همچنین به سالگرد پیوند ارتش با مردم در 29 فروردین اشاره کرد و گفت: در این روز به فرمان امام (ره) ارتش در تمام شهرهای ایران رژه رفت و مردم نیز از آن‌ها استقبال کردند که بسیار در حرکت انقلاب اسلامی تأثیر‌گذار بود.

وی در پایان به شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و این حضرت را نماد کامل یک زن و الگویی برای تمام انسان‌ها از جمله زنان و مردان دانست.

طباطبایی‌نژاد افزود: حضرت زهرا(س) چهار خصوصیت مهر و عطوفت، همسرداری، بچه داری و فرزندپروری را داشت که مهمترین خصوصیت‌ها برای یک زن است.

وی تصریح کرد: ما نمی‌گوییم کار کردن برای زن مناسب نیست، اما فعالیت بیرون از منزل برای زن فضیلت نیست به طور مثال زنی که پشت تریلی می‌نشیند برایش فضیلت ایجاد نمی‌شود، بلکه همسرداری و مهر و محبت برای او فضیلت است.

آدينه، 23 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-12 ساعت 22:04
خبر بعدی : دیپلمات سعودی؛ اعتراض عربستان به تصمیم رژیم تهران
خبر قبلی : مسئولان هیچ چیز را بر منویات رهبری ترجیح ندهند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -