مسئولان هیچ چیز را بر منویات رهبری ترجیح ندهند

عسلویه - خبرگزاری مهر: امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان هیچ چیز را بر منویات رهبری ترجیح ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به زلزله شهرستان دشتی به خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان اشاره کرد و افزود: کمک به زلزله‌زدگان یک وظیفه عمومی است که همه باید برای کمک به این افراد کوشا باشیم و از همه امکانات استفاده شود.

وی به ایجاد یک صندوق در ستاد نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی این زمین لرزه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نیروهای بسیج و هلال احمر و گروه‌های امدادری و مردمی از ابتدای این زمین‌لرزه تلاش بسیار خوبی داشته‌اند که باید از انها تقدیر کنیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه خاطرنشان ساخت: حضور نماینده مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد کشور در منطقه نشان دهنده عزم مسئولان برای کمک‌رسانی مطلوب به مردم زلزله‌زده است.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه رای مردم تعیین‌کننده است خاطرنشان کرد: نظام اسلامی نظامی مردمی است و خود مردم هستند که سرنوشت خود را رقم می‌زنند و مردم می‌دانند که رای آنها همواره تاثیرگذار و تعیین‌کننده است.

وی با تسلیت ایام فاطمیه خواستار سیاه‌پوش کردن شهر شد و تصریح کرد: مردم نیز باید درب منازل خود را سیاه‌پوش کرده و در مراسمات عزاداری سالروز شهادت این بانوی بزرگوار شرکت کنند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به استقرار فرمانداری در عسلویه افزود: هفته‌ای که گذشت هفته‌ای تاریخی برای عسلویه بود و مردم از استقرار فرمانداری و شهرستان شدن عسلویه شادمان بودند.

وی با بیان اینکه اگر مردم شاد باشند مسئولان نیز شاد هستند ابراز داشت: نگرانی مردم نگرانی ماست و با شادی‌های مردم شاد هستیم.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه شهرستان شدن عسلویه از عنایات مقام معظم رهبری به مردم این منطقه است گفت: هنوز چیزی از حضور پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در منطقه عسلویه نگذشته بود که با عنایت و نظر لطف ایشان شاهد استقرار فرمانداری در این منطقه هستیم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: هیئت دولت و رئیس جمهور و همچنین آیت‌الله صفایی بوشهری و استاندار بوشهر و شورای عسلویه و حاج آقا گنجی امام جمعه سابق عسلویه و مردم این شهرستان در استقرار فرمانداری تلاش زیادی داشتند که از همه این افراد تقدیر می‌کنیم.

وی از استاندار بوشهر به دلیل ارتقای چاه‌مبارک به بخشداری و معرفی بخشدار این منطقه تقدیر کرد.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه فرماندار عسلویه باید ولایت‌مدار و در خدمت مردم باشد خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان باید به منویات مقام معظم رهبری توجه کنند و مصلحت مردم را نیز در نظر بگیرند.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: مصلحت مردم و نظام و رهبری یکی است و همه مسئولان اعم از فرماندار و بخشدار و شهردار و روسای ادارات و نهادها باید ضمن خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در راستای حفظ ارزش‌ها و دفاع از ولایت اهتمام ورزند.

آدينه، 23 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-12 ساعت 22:04
خبر بعدی : زلزله امتحان است / فضیلت زن خانه داری است
خبر قبلی : اصلاح‌طلبان نبايد فقط هيزم انتخابات باشند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -