حضور در انتخابات و مایوس شدن دشمن + فیلم

http://www.youtube.com/watch?v=Z8Fkqe39mxw

امام جمعه این هفته تهران گفت: مردم در انتخابات خرداد موظفند مسئولیت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را به افراد اهل و دارای شرایط بسپارند و در این راه مسئولیتی سنگین بردوش آنان است.

آیت الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نمازجمعه با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: باید کسانی که می خواهند ریاست جمهوری را عهده دار شوند بدانند که این جایگاه طعمه نیست، بلکه امانت است.

وی گفت: مردم موظفند این مسئولیت را به اهل آن بسپارند و مردم معتقد و الهی باید بدانند که وظیفه ای سنگین پیشرو دارند و باید بگردند و فردی اهل را انتخاب کنند، زیرا با تک تک رای های ملت، رئیس جمهور منتخب می شود و اگر در این زمینه دقت نکنیم ما نیز در قصورهای او سهیم هستیم.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند دو طرف بهشت از دو سوال پر است یکی با خویشاندوان و دیگری با امانت چه کار کردید؟

وی گفت: رای دهندگان باید با دقت و کوشش به کسی که اهل باشد، رای دهند و با مراجعه به افراد مورد اعتماد و پیگیری سوابق عملکرد نامزدها در انقلاب و وفاداری به ولایت، نامزد ریاست جمهوری خود را شناسایی کنند و اگر نمی شناسند به وی رای ندهند.

خطیب نمازجمعه، حضور گسترده و چشمگیر در انتخابات را موجب کوبیده شدن مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان داخلی و خارجی دانست و افزود: آنان با این اقدام، از ضربه زدن به انقلاب اسلامی مایوس می شوند.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: مصداق روشن مودت پیامبر، اطاعت از ولایت و تبعیت از ولایت مصداق تبعیت از رسول الله(ص) است و امیدواریم بتوانیم خواسته ولایت فقیه در حماسه سیاسی را محقق کنیم.

وی به اقدام شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این شورا پس از احراز دقیق شرایط ریاست جمهوری، افراد با صلاحیت را به مردم معرفی می کند.

آیت الله موحدی کرمانی همچنین به سالروز قطع رابطه با آمریکا اشاره کرد و گفت: ما با این قطع رابطه به خودسازی مشغول شدیم و در ابعاد مختلف پیشرفت کردیم و دشمنان را به حیرت انداختیم.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین تصویب قانون ازدواج همجنس گرایان در سنای فرانسه را اوج سقوط غرب در اخلاق توصیف کرد و گفت: آنان با این اقدام روی خود را سیاه تر از پیش کردند.

آیت الله موحدی کرمانی توزیع جزوات دروغین و سراسر تهمت و افترا در عربستان را برای زائران مضر دانست و از حجاج خواست از گرفتن این جزوات پرهیز کنند، زیرا جز تخریب ذهن انسان ها سودی ندارد.

آدينه، 23 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-12 ساعت 16:04
خبر بعدی : انتقاد روسیه از توسعه فعالیت‌های اتمی رژیم تهران
خبر قبلی : واکنش رژیم به اظهارات وزیر دفاع آمریکا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -