خطر سرنگونی؛ اگر اوضاع عادی بود لازم به حماسه نبود

تاكید رهبر بر حماسه اقتصادی به این دلیل است كه مشكلات اقتصادی بر مردم فشار آورده و اگر اوضاع عادی بود لازم به حماسه نبود.
دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخابات ریاست جمهوری به رقابت شعارها تبدیل شده است.

به گزارش نیمروز به نقل از مهر، محمدنبی حبیبی شامگاه پنج شنبه در جمع اعضای حزب موتلفه در استان همدان عنوان كرد: نامزد های ریاست جمهوری با برنامه صحبت نمی كنند واین فقدان به تمام دوران انتخابات ریاست جمهوری بر می گردد.

وی با اشاره به اینكه پس از بررسی های لازم در یك سال گذشته این نتیجه رسیده ایم كه باید با ابتكاری جدید وارد عرصه انتخابات شویم، بیان كرد: انتخابات نیازمند گفتمان ویژه ای است كه می تواند این راهكار حزب موتلفه به جذب آرای اصول گرایان بینجامد.

وی بیان كرد: باید ابتدا از نیازهای جامعه و مهمترین آن شناخت لازم را داشت و سپس وارد این عرصه شد چرا كه در غیر این صورت حرف های ما بی كاربرد خواهد بود.

وی با تاكید براینكه باید گفتمان انتخاباتی داشته باشیم،ادامه داد: اگر گفتمان، مشكل حال حاضر مردم كه همان اقتصاد است را در برنداشته باشد بی فایده خواهد بود.

اگر اوضاع عادی بود لازم به حماسه نبود

وی تاكید كرد: تاكید رهبر بر حماسه اقتصادی به این دلیل است كه مشكلات اقتصادی بر مردم فشار آورده و اگر اوضاع عادی بود لازم به حماسه نبود.

حبیبی عنوان كرد: گرچه شرایط ما در بخش زیرساختی و رفاهی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست اما باید قبول كرد كه مشكلات فراوانی در بخش اقتصاد وجود دارد كه از این رو نامزدهای انتخابات باید در بخش اقتصادی كارشناسانه صحبت كنند.

وی با تاكید براینكه كلی گویی قانع كننده نیست بلكه باید به حل مشكلات بپردازیم، گفت: در ساختار حزبی باید قبل از ورود به عرصه ریاست جمهوری كادرسازی ها انجام شده باشد نه آنكه رئیس جمهور برود بر سر كار وتازه بگوید چه می خواهیم بكنیم؟.

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با تاكید بر اینكه جریان اصول گرایی باید این رویه را پیش بگیرد، اظهار داشت: جبهه دوم خرداد با شعار شایسته سالاری و فراجناحی وارد انتخابات شد اما درعمل شاید به این رویكردها عمل شد و در موارد فراوانی نیز عكس آن انجام شد.

وی به مزایایی سیستم حزبی برای نظام جمهوری اسلامی اشاره كرد و ادامه داد: اگر فردی كه از یك حزب معرفی می شود رای آورد و در آینده عملكرد مناسبی نداشت، مردم به حزب او بد بین می شوند نه به همه نظام.

جریان های سیاسی باید خود را سپر بلای ولایت قرار دهند

وی عنوان كرد: جریان های سیاسی باید خود را سپر بلای ولایت قرار دهند وهمه 15 تشكل جبهه پیروان امام و رهبری در این موضوع هم عقیده اند.

وی به بررسی جریاناتی كه احتمالا در انتخابات شركت خواهند كرد پرداخت وبیان كرد: جریان انحرافی سرش را در برف فرو برده و مردم سرشان در برف نیست وجریان اصلاحات نیز مشغول به فعالیت برای انتخابات ریاست جمهوری است.

حبیبی به بررسی دو نظریه عدم وجود رقیب برای اصول گرایان و همینطور مخالف آن پرداخت وگفت: صحنه انتخابات خالی از رقبا نخواهد بود.

دشمن برای براندازی وارد عمل خواهد شد

وی تا كید كرد: اصلاح طلبانی كه رهبری ونظام را قبول دارند اما ما را قبول ندارند حق حضور در انتخابات را دارند و روش جریان فتنه گرچه ممكن است با اتفاقات سال 88 متفاوت باشد اما به هرشكل دشمن برای براندازی وارد عمل خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه براساس گفته های یكی از یاران جریان فتنه قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی، كه تاكید بر لزوم به دست آوردن دو سوم كرسی های مجلس را داشت، عنوان كرد: احساس تكلیف زیاد برخی اصول گرایان برای حضور در انتخابات احتمال ضرر در عدم انتخاب یك فرد واحد را محتمل كرده است.

خطر شكسته شدن رای های اصول گرایان وجود دارد

حبیبی اذعان كرد: با این احساس تكلیف زیاد، خطر شكسته شدن رای های اصول گرایان وجود دارد.

وی كه درسخنانش امكان رسیدن به كاندیدای واحد را در بین اصول گرایان كم رنگ برمی شمرد، اضافه كرد: تجربه نشان می دهد با حضور حداكثری روحانیت در بین كاندیدا ها شاید عده ای حس تكلیف را رای حضور در انتخابات از ذهن خود بیرون كنند.

وی كه از دیدار با مراجع تقلید وتایید نظرات حزب در خصوص احتمال شكسته شدن آرا از سوی آنان سخن می گفت، اضافه كرد: نامزد حزب موتلفه یحیی آل اسحاق است كه دارای دكترای اقتصاد بوده و از خانواده ای روحانی زاده و شهید پرور بیرون آمده است.

وی در پایان عنوان كرد: انتخابات از فتنه گری مصون نخواهد بود.

آدينه، 23 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-12 ساعت 11:04
خبر بعدی : هشدار گروه8 / توپ در زمین 5+1 / خطر جنگ جهانی سوم
خبر قبلی : رنج نامه مادر ستار بهشتی خطاب به مردم ایران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -