مانکن ها در راه شورای شهر

شنیده ها حاکی است که برخی جریانات سیاسی از بعضی ورزشکاران و اهالی سینما خواسته اند که در لیست انتخاباتی آنان برای شورای شهر قرار گیرند.

به گزارش سرویس " تا انتخابات " بی باک، همین که داخل تاکسی می نشینی باید خودت را برای تحلیل های کارشناسی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیت ملی و ... از سوی کارشناس وزینی چون راننده تاکسی آماده کنی حالا جرات داری بگو؛ آقا حرفتان را قبول ندارم، آنگاه اقل تاوان همان بالا رفتن نرخ کرایه ات می باشد.

در چنین شرایطی که همگی خودمان را در همه حوزه ها متخصص می بینیم، چرا نباید مانکن ها و ورزشکاران هم خود را در همه حوزه ها صاحب نظر ببینند؟!

گزارشات حاکی است که علاوه بر اینکه برخی چهره های متخصص خودشان را برای حضور در انتخابات شوراها آماده می کنند، از حمید استیلی ، آرش میر اسماعیلی و رضا زاده به عنوان ورزشکارانی که احتمال حضورشان در انتخابات شوراها بود نام برده شد.

همچنین بر اساس شنیده ها هدیه تهرانی بازیگری که مدتهاست در پرده سینماها حضور نداشته است نیز قصد حضور در انتخابات شوراها را دارد.

حال جای سئوال دارد که این افراد خود را در کدام زمینه متخصص می بینند که عزم حضور در انتخابات را در سر می پرورانند؟!

البته این موضوع اختصاص به این افراد ندارد بلکه در سالهای قبل هم برخی چهره ها از محبوبیت خود در نزد مردم استفاده کردند و به حوزه های غیرتخصصی وارد شدند و کم هم به منافع کشور و مردم ضربه نزدند.

بی شک اهالی سینما و ورزش نباید بازیچه جریانات سیاسی شوند و راز محبوبیت خود را در تخصص شان در همان حوزه بدانند که در غیر اینصورت مشکلات همانی است که می بینیم.

پنجشنبه، 22 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-11 ساعت 12:04
خبر بعدی : تذکر شورای نگهبان به صدا و سیما
خبر قبلی : گشت سرکوبگر امنیت اخلاقی از یکشنبه در خیابانها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -