آخرين هشدار به رژیم در غالب زلزله؟

وبلاگ دانشجو

در نگاه اول ممکن است ارتباطي ميان زلزله استان بوشهر و ناخرسندي غرب از برنامه گسترش تسليحات هسته اي جمهوري اسلامي وجود نداشته باشد اما اين سئوال شايد در ذهن شما هم بوجود آمده باشد که چرا اين زلزله قدرتمند در وسعتي زياد با پس لرزه هاي متعدد بايد دقيقاً در همان روزي اتفاق بيفتد که "روز ملی فناوری هسته ای" نام گرفته است؟

چرا اين زلزله ها در فاصله نه چندان زيادي از تنها نيروگاه هسته اي رژيم در بوشهر اتفاق افتادند؟ آيا اين ماجرا تصادفي است يا آخرين هشدار به جمهوري اسلامي قبل از حمله نظامي است؟

جمهوري اسلامي هنوز متوجه معناي "روي ميز بودن تمام گزينه ها" نشده است. چرا تهديدات سران رژیم عليه آمريکا و محو اسرائيل از نقشه جهان بايد تا ابد بي پاسخ بماند؟

آيا وقوع اين زلزله ها دقيقاً پس از شکست آخرين دور مذاکرات هسته اي با 1+5 داراي پيامي براي سران جمهوري اسلامي است؟

آيا ديده شدن اشياء نوراني در آسمان ايران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب و توضيح ناپذير بودن اين پديده براي مقامات رژيم و کتمان آن توانسته توجيهي براي اين موضوع پيدا کند؟

چرا استاندار بوشهر (فریدون حسنوند) و نماينده استان بوشهر در مجلس در گفتگوي خود با شبکه خبر به دروغ تأکيد داشتند که زلزله در فاصله صدها کيلومتري از نيروگاه بوشهر رخ داده! و حتي پا را از اين هم فراتر گذاشته و گفتند زلزله در شهر بوشهر به صورت بسيار خفيف احساس شده است!

در حالي که طبق اخبار موثق شدت اين زمين لرزه به حدي بوده است که در آن سوي خليج فارس برج هاي بلند در کشورهاي عربي را به لرزش انداخته است.

جمهوري اسلامي همواره توان نظامي و علمي ايالات متحده و اسرائيل را دست کم گرفته است و به قايق موتوري های انتحاری خود در آبهای خلیج فارس اکتفا مي‌کند، غافل از آنکه بسياري از سلاح ها و پروژه هاي نظامي-تحقيقاتي غرب نه تنها در حين اجراء فاش نمي‌شوند بلکه لزومي ندارد وجودشان نيز بيان يا انکار و تأييد شود.

آخرين نمونه اين گونه سلاح ها اسلحه پیشرفته لیزري آمريکاست که به زودي در خليج فارس به کار گيري خواهد شد و تحولي در جنگ‌هاي آتي ايجاد خواهد کرد، سلاحي که نه تنها قادر است سیستم‌هاي الکترونیکي را فلج کند، بلکه موفق به آسیب‌رساني فیزیکي و انهدام تجهیزات نظامي دشمن نیز مي‌شود.

چهارشنبه، 21 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-10 ساعت 04:04
خبر بعدی : با پایان یافتن عملیات نجات کسی زیر آوار نیست!
خبر قبلی : زمین ‌لرزه بوشهر و یک نگرانی مهم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -