بروجردی: احتمال غنی سازی بيش از ۲۰ درصد

علاءالدين بروجردی رئيس کميسيون امنيت مجلس شورای اسلامی گفت، جمهوری اسلامی ممکن است در مقاطعی برای اجرای پروژه های ديگری حتی بيش از 20 درصد نيز غنی سازی کند.

وی با بیان اینکه گزینه خروج از ان پی تی روی میز جمهوری اسلامی است، افزود، اصل غنی سازی هيچ گاه در ايران متوقف نخواهد شد.

به گزارش فارس، علاء الدین بروجردی در گفت‌وگو با العالم درباره واکنش جمهوری اسلامی به اقدامات احتمالی غرب مبنی بر تشدید تحریم و احاله مساله هسته ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت، در این صورت دلیلی ندارد که جمهوری اسلامی عضو ان پی تی باشد و مجلس شورای اسلامی می تواند در این امر بازنگری کند.


نتانیاهو: متکی به متحدانمان نیستیم

اسرائيل در صورت روبرو شدن با تهدید اتمی رژیم ایران سرنوشت خود را به دست کشورهای دیگر، حتی به متحدانش، نمی‌سپارد.

به گزارش رادیو آلمان، بنیامین نتانیاهو گفت که اگر اسرائیل با تهدید جدی اتمی رژیم ایران روبرو شود، نمی‌تواند به هیچ کشوری، حتی به متحدانش، تکیه کند.

نخست وزیر اسرائیل که در سالروز بزرگداشت قربانیان هولوکاست سخنرانی می‌کرد گفت: ما از تلاش‌های جامعه جهانی برای توقف برنامه هسته‌ای رژیم ایران قدردانی می‌کنیم، اما در هیچ مرحله‌ای سرنوشتمان را به دست کشورهای دیگر نمی‌سپاریم، حتی به دست بهترین دوستانمان.

نتانیاهو این سخنان را در حضور جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا که روز یک‌شنبه به اسرائیل سفر کرده است، بیان کرد.

بعد از پایان بی‌نتیجه آخرین دور مذاکرات رژیم ایران با گروه پنج به علاوه یک در آلماتی قزاقستان، دولت اسرائیل از قدرت‌های بزرگ خواست که به مضحکه مذاکرات با جمهوری اسلامی پایان دهند.

دوشنبه، 19 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-08 ساعت 12:04
خبر بعدی : قیمت امروز طلا، سکه و دلار در بازار آزاد
خبر قبلی : تعیین ضرب‌الاجل برای جمهوری اسلامی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -