هاشمی رفسنجانی: به یک شرط نامزد می‌شوم

هاشمی رفسنجانی در دیدارهای اخیر خود با چهره های سیاسی گفته است: به احتمال 90 درصد در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نخواهم شد مگر آنكه یك مطالبه عمومی در كشور شكل گرفته و بنده احساس تكلیف نمایم. هاشمی در ضمن تاكید كرده وظیفه خود را در این دوره مهیا كردن شرایط برای ورود نامزدها به صحنه رقابت سیاسی می داند.

به گزارش جهان، برخی اطرافیان هاشمی رفسنجانی می گویند: آقای احمدی نژاد در تماس تلفنی با هاشمی رفسنجانی تحویل سال جدید را به وی تبریك گفته و برای او سال خوبی آرزو كرده است.

این خبر در حالی منتشر شده است كه همچنان احتمال نامزدی هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح است.

موسوی خوئینی ها به شدت مخالف دعوت از هاشمی رفسنجانی است و او را ابزار نظام برای بر هم زدن بازی انتخاباتی اصلاح طلبان می داند.


نتیجه جمع بندی كمیته راهبردی خاتمی

محمد خاتمی در پاسخ به دعوت كنندگان از وی برای نامزدی گفته است:نامزدی من خلاف شعار جریان اصلاحات و خود من است كه سال ها از لزوم چرخش نخبگان در كشور گفتیم و حالا بیایم دوباره پس از هشت سال داوطلب ریاست جمهوری شوم.

به گزارش مشرق،اعضای كمیته راهبردی محمد خاتمی كه متشكل از افرادی چون حجاریان، جلایی پور، علوی تبار، عبدی و خانیكی هستند در گزارشی به جمع بندی دلایل نیامدن خاتمی پرداخته و معتقدند وی قطعا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نخواهد كرد. دبیری این جلسات را هادی خانیكی بر عهده دارد.

یکشنبه، 18 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-07 ساعت 05:04
خبر بعدی : 6 میلیون ریال هزینه یک قلم داروی وارداتی
خبر قبلی : مشهد و آلاسکا در تیررس "تائپودونگ 2"


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -