طرح ایده های نخ نما شده برای مظلوم نمایی اسفندیار

این ادعای کذب در حالی به صورت گسترده در رسانه های دولت بازتاب پیدا کرده که به صورت تلویحی نهادهای امنیتی را مسبب اصلی این اقدام دانسته است .

"گروه سیاسی صراط" - با جدی تر شدن حضور یکی از نزدیکان رئیس جمهور در عرصه انتخابات و حمایت احمدی نزاد از وی برای کسب کرسی ریاست جمهوری، حامیان اسفندیار رحیم مشایی که رسانه های دولتی را در اختیار دارند اقدام به خبرسازی های کذب به قصد مظلوم نمایی برای این فرد را در دستور کار خود قرار دادند .

به گزارش پایگاه خبری صراط، یک سایت وابسته به دولت اخیرا در خبری مدعی شده است که واژه مشایی در پیامک های سراسر کشور فیلتر شده است .
این ادعای کذب در حالی به صورت گسترده در رسانه های دولت بازتاب پیدا کرده که به صورت تلویحی نهادهای امنیتی را مسبب اصلی این اقدام دانسته است .

طرح اینگونه ایده های خبری به قصد مظلوم نمایی پیش از این نیز توسط اتاق فکر رسانه های دولتی مطرح شده بود که به دلیل عوامفریبانه بودن آن به سرعت از سوی مردم با بازخورد منفی همراه بود .

گفتنی است دکتر احمدی نژاد نیز در رقابتهای انتخاباتی سالهای 84 و 88 با مطرح کردن اینگونه موارد از قبیل فیلتر شدن نامش در پیامک ها و یا قطع برق بسیاری از مناطق هنگام سخنرانی وی در رسانه ملی ، موجی از ترحم و دلسوزی به نفع خود را در میان مردم ایجاد کرده بود .

هنوز مشخص نیست رسانه دولت با چه انگیزه ای اصرار به فیلتر نشان دادن مشایی در اذهان عمومی دارد ؟

لازم به یادآوری است نه تنها وازه مشایی در پیامک ها فیلتر نیست بلکه شعار انتخاباتی وی نیز به صورت آزادانه قابل پیامک کردن است .

شنبه، 17 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-06 ساعت 12:04
خبر بعدی : شورای نگهبان برمنابع مالی کاندیداها نظارت کند
خبر قبلی : اگر مشايی تائید شود، احمدی نژاد انتخابات را می برد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -