سطح فوتبال ایران افت کرده است

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی مس کرمان با اشاره به افت محسوس سطح فوتبال ایران نسبت به چند سال قبل گفت: این مسئله را من که چند سال قبل در فوتبال ایران بودم و پس از چند سال وقفه بار دیگر به این لیگ برگشته ام به خوبی حس می کنم.به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران قبل از بازی با نفت آبادان گفت: تعطیلات پی در پی در لیگ برتر و برخی برنامه ریزی ها موجب افت فوتبال ایران شده است و این امر به خوبی در لیگ برتر قابل مشاهده است.

وی گفت: چند سال قبل در ایران در تیمهای مختلف از جمله مس کرمان حضور داشتم در آن زمان بازیکنان بسیار بهتری در لیگ ایران توپ می زدند اما این روزها از آنها خبری نیست و سطح کار افت کرده است.

بوناچیچ در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: تیم ملی هم از لیگ برتر تغذیه می شود و افت کرده و صعود این تیم به جام جهانی در شرایط کنونی و در حالی که امتیازهای زیادی را از دست داده است بسیار مشکل شده است.

وی در خصوص تیم مس کرمان نیز گفت: در مس کرمان نیز بازیکنان مورد نیاز وجود ندارد و ترکیب تیم ناقص است بطور مثال در خط دفاع بازیکن مورد نظر به خصوص یک بازیکن بازی ساز نداریم.

بوناچیچ افزود: هم اکنون با توجه به شرایط مس در نیم فصل اول برای کسب بهترین رتبه در لیگ تلاش می کنیم اما این امر ایده آل من نیست بلکه تیم باید برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد.

وی گفت: برای ماندن در مس کرمان برای یک فصل دیگر آماده هستیم و استقبال می کنم اما باید دید باشگاه می تواند بازیکنان مورد نظر من را جذب کند.

این مربی کروات افزود: در خصوص بازی با صنعت نفت آبادان باید گفت: که این تیم دچار تغییرات زیادی شده است و در واقع شوک به این تیم وارد شده و با توجه به اینکه در انتهی جدول قرار گرفته برای کسب امتیاز دست به هر کاری می زند و با تمام تلاش و پتانسیل خود بازی می کند.

وی به تمرینات مس کرمان نیز اشاره کرد و گفت: بازیکن مصدوم و یا محروم نداریم و ما نیز با تمام ظرفیت خود به میدان مسابقه خواهیم رفت از هواداران نیز می خواهیم در سال جاری نیز مس را تنها نگذارند.

وی در خصوص کیوان امرایی و غیبت این بازیکن گفت: من مشکلی با این بازیکن ندارم و مشکل بازیکن با باشگاه است و من نیز چیز خاصی از امرایی ندیدم که خواستار برگشتش باشم چون در حال حاضر بازیکنان بسیار بهتری در همین پست دارم.

پنجشنبه، 15 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-04 ساعت 19:04
خبر بعدی : شیوع تجاوزات جنسی؛ چالشی برای دولت مالکی
خبر قبلی : بعید است مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -