اتفاقات ورزشگاه فولادشهر را پیش بینی کرده بودیم

رئیس کمیته بازرسی و نظارت سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران گفت: شعارهای هواداران سپاهان در بازی با الاهلی عربستان را از قبل پیش بینی کرده بودیم و این شعارها در موقع مقتضی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان بازی این تیم با الاهلی عربستان به خاطر شکست سنگین از حریف، علیه سازمان لیگ و مهدی تاج سرپرست این سازمان شعارهای تندی را مطرح کردند. در همین رابطه علیرضا علیپور در گفتگو با سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال، ضمن آزروی موفقیت و سربلندی برای نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در لیگ قهرمانان آسیا موارد زیر را اعلام کرد:

1- مسابقات لیگ حرفه ای و جام حذفی فصل جاری از قبل برنامه ریزی شده بود که در 20 اردیبهشت ماه به دلایل مختلف و متعدد به پایان برسد.

2- در این محدودیت زمانی و با توجه به تقویم موجود هیچگونه برنامه ریزی جدیدی برای مسئولان سازمان لیگ در جلسه برگزار شده با مسئولان باشگاه‌های سپاهان و استقلال متصور نبود.

3- تذکر این نکته لازم است که رویه درستی نیست که برد را متعلق به خود و باخت را متوجه دیگران بدانیم.

4- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درخواستی مبنی بر تاخیر یک روزه مسابقه با نفت تهران داشت که بعد از توافق دو باشگاه باهم مورد موافقت سازمان لیگ نیز قرار گرفت و با یک روز تاخیر انجام خواهد شد.

5- مسائل رخ داده در ورزشگاه فولاد شهر و بعضی شعارها و مصاحبه ها قبلا پیش بینی و تذکر داده شده بود که در موقع مقتضی پیگیری خواهد شد.

در پایان یادآوری می‌گردد، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خود را ملزم و متعهد به هر نوع همکاری با نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا می دانند.

چهارشنبه، 14 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-04-03 ساعت 14:04
خبر بعدی : بامزه‌ترین پیامک "دکتر شریعتی" به روایت دخترش
خبر قبلی : افزایش ۷ درصدی مرگ تصادفی‌ها در ایران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -