رکورد قیمت پیاز در استان تولیدکننده؛ ۳۵۰۰ تومان

افزایش قیمت پیاز در خراسان شمالی به عنوان یکی از استان‌های تولیدکننده این محصول کشور تا جایی پیش رفت که در یک رکورد تازه قیمت آن در هر کیلو به ۳۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش اکونیوز، پیاز در بجنورد تا اواخر سال گذشته به دو هزار تومان رسید که طی روزهای گذشته قیمت این محصول در یک رکوردزنی بی‌سابقه به ۳۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت این محصول به عنوان یکی از اقلام پرمصرف در تهیه غذاهای مختلف به گونه‌ای بالا رفته که بسیاری از شهروندان برای خرید این ماده غذایی پرمصرف با مشکل مواجه هستند.

پیاز در بجنورد تا اواخر سال گذشته به دو هزار تومان رسید که طی روزهای گذشته قیمت این محصول در یک رکوردزنی بی‌سابقه به ۳۵۰۰ تومان رسیده است.

فعالان بازار میوه و تره‌بار شهرستان بجنورد قیمت پیاز را تابع عرضه و تقاضا عنوان می‌کنند.

مسئول روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی هم از احتمال کاهش قیمت پیاز تا چند روز آینده خبر داد.

محمد محمد‌نژاد با بیان اینکه شهروندان برای کاهش قیمت این محصول صرفاً باید به اندازه نیاز تهیه کنند، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به قرار داشتن در آستانه فصل برداشت این محصول، قیمت فعلی پیاز شکسته شود.

وی با اشاره به قیمت سایر محصولات باغی در میدان تره‌بار یادآور شد: هم‌اکنون سیب و پرتقال تعاونی در بازار موجود است و در مرکز مختلف میوه و تره‌بار به نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

یکشنبه، 11 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-03-31 ساعت 13:03
خبر بعدی : حکم اعدام برای دو خواهر ایرانی در مالزی
خبر قبلی : چرا برخی در برابر «انحراف» ساکت‌اند؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -