سفر نوروزی؛ توزيع بروشورهای امر به معروف

توزيع بروشورهاي امر به معروف در مجتمع هاي رفاهي بين راهي قم

قم - خبرگزاري مهر: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم از توزيع بروشورهاي امر به معروف و نهي از منكر در مجتمع هاي رفاهي بين راهي قم خبر داد.به گزارش خبرگزاري مهر، سرهنگ احمد صادقي با اشاره به اقدامات نوروزي نيروي انتظامي استان از تهيه، چاپ و نصب 64 بنر با موضوعات مختلف از جمله عفاف و حجاب، پيشگيري از سرقت، تصادف و راهنمايي و رانندگي، تبريك نوروز، تلفن هاي 197 و 110، نقشه شهر با مشخص كردن جايگاه هاي كلانتري ها و پاسگاه هاي راهنمايي و رانندگي و شماره تلفن مراكز مشاوره خبر داد.

وي همچنين با اشاره به نصب 22 بنر با عنوان پايگاه هاي نوروزي اظهار داشت: 22 پايگاه و 2 قرارگاه نوروزي در ستاد فرماندهي و محل عوارضي راه اندازي شده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه استقرار 4 مشاور و مددكار در ستاد تسهيلات زائرين در استانداري و دو مشاور و مددكار در قرارگاه هاي نوروزي و حرم مطهر را مورد توجه قرار داد و يادآور شد: دو جلسه كمسيون نماز و امر به معروف و نهي از منكر به منظور ترويج اين فرايض ديني در بين مسافران نوروزي را برگزار كرده و برنامه ريزي خوبي را در اين زمينه انجام داديم.

وي با اشاره به توزيع بروشورهاي امر به معروف در مجمتع هاي رفاهي بين راهي با همكاري مسئولان اين مجمتع ها اظهار داشت: به منظور توجه هر چه بيشتر مسافران نوروزي به تاكيدات اسلام در خصوص عفاف و حجاب دو بنر با اين موضوع در مجتمع هاي رفاهي نصب شد.


صادقي در ادامه از برپايي دو آرك بادي با همكاري شهرداري در عوارضي و حرم براي خوش آمد گويي به مسافران و زائران كريمه اهل بيت خبر داد و ابراز داشت: پك هاي تبليغي و هشدارهاي پليسي و تقويم سال نو با بروشور هاي نقشه اماكن گردشگري و هتل ها جهت ارائه به زائران و مسافران نوروزي آماده شد.

وي همچنين تهيه 6 گلدان سنگي، تهيه و نصب6 بنر از سخنان جديد رهبري در سطح شهر، هماهنگي جهت پخش حجاب و ترافيك از صدا و سيما و تلوزيون شهري، تهيه و چاپ 30 هزار برگ بروشور نقشه شهر و آدرس كلانتري و پاسگاه ها و هتل ها و امكان گردشگري، چاپ و توزيع 5 هزار تقويم جيبي هشدار پليسي و... را از جمله اقدامات نوروزي فرماندهي انتظامي استان قم برشمرد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم برگزاري نشست هاي تخصصي ويژه سرايدارهاي مدارس استان با موضوع هشدار پليسي در ايام نوروزي، آموزش چهره به چهره به مسافرين و زائرين در امكان زيارتي حرم و جمكران و مجتمع ها و مساجد به منظور فرهنگ سازي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و پيشگيري از سرقت و رعايت عفاف و حجاب، آموزش و توجيه مسئولين مجتمع ها در خصوص حجاب زائرين، برنامه ريزي جهت مصاحبه مسئولان پليس با صداو سيما، ديدار با مراجع عظام و... را از ديگر اين اقدامات ذكر كرد.

وي در ادامه با اشاره به تهيه 1000 نسخه فصلنامه آرامش ويژه نوروز با موضوع سبك زندگي ايراني اسلامي رهبري در خانواده و توزيع بين زائرين اظهار داشت: مركز مشاوره نيروي انتظامي استان در ايام تعطيلات به صورت شبانه روزي به همراه دو قراركاه و 4 مركز ستاد تسهيلات جهت ارائه مشاوره لازم به زائران و مسافران نوروزي فعال است.

صادقي با بيان اينكه در اين مراكز، مشاوره روانشناختي، فردي، شغلي، خانوادگي، تحصيلي، حقوقي، وظيفه عمومي و راهنمايي و رانندگي به متقاضيان ارائه مي شود، اظهار داشت: با صدا و سيماي مركز قم هماهنگي لازم به منظور پخش فيلم هاي مستند ناجا در خصوص آسيب هاي اجتماعي مبتلابه استان در اين ايام به عمل آمده است.

دوشنبه، 5 فروردین ماه 1392 برابر با 2013-03-25 ساعت 13:03
خبر بعدی : حمله ویروس استاکس نت "استفاده از زور" بود
خبر قبلی : اوباما به فکر حل مشکلات اقتصادی آمریکا باشد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -