تورم رسمی‌ و نقطه به نقطه بالای 45 درصد است

عليرضا محجوب گفت: تورم رسمي‌ و نقطه به نقطه بالاي 45 درصد است و تصور مي‌کنم در فروردين ماه تورم اعلامي‌را ناچارا بيش‌از 35 درصد اعلام کنند.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي‌در گفتگو با اعتدال، خاطرنشان کرد: با اين تعرفه‌هاي جديد درماني بر مشکلات فقرا افزوده مي‌شود و آنان از پس تعرفه درمان بر نمي‌آيند و همين افزايش تعرفه درمان تاثير روي همه هزينه‌هاي درمان مي‌گذارد.

نماينده تهران تصريح کرد: آقايان دولتي بدانند فشار اينگونه تصميمات روي دوش مردم است، بايد فرانشيز از روي تعرفه درمان کارگران و مردم حذف شود و اينگونه پيش رفتن درست نيست.

عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي‌خاطرنشان کرد: متوسط افزايش حقوق در حدود 5/17 درصد بحث شده است، اما متوسط تورم بانک مرکزي بايد براي حقوق کارگران و کارمندان در نظر گرفته شود و ما کوتاه نخواهيم آمد؛ قدرت خريد مردم نشان مي‌دهد تورم و وضعيت اقتصادي چگونه است و بايد تدبيري انديشيد.

محجوب گفت: در سال گذشته 115 ميليارد دلار واردات انجام شده و توليد ناخالص و ميزان ارز حاصله مشخص است و بيش‌از 50 درصد کاهش ارزش پول ملي را داشته‌ايم و با در نظر گرفتن اين موارد بايد براي مردم فکري کرد.

وي در خاتمه گفت: ارزش پول ملي شديدا افت کرده و ما به التفاوت اين پول را ثروتمندان به کمک دولت از جيب فقرا برده‌اند.

دوشنبه، 28 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-18 ساعت 12:03
خبر بعدی : سال آينده سال از دست رفته است
خبر قبلی : احمدی نژاد که گفت ۲۰۰هزارتومان می دهم،....


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -