تظاهرات خبرنگاران مصری؛ بازداشت دهها نفر

عصر یکشنبه گروهی از خبرنگاران مصری در برابر دفتر اخوان المسلمین در قاهره تجمع و به نبود آزادی های سیاسی و حرفه ای برای روزنامه نگاران و فعالان سیاسی در این کشور اعتراض کردند.

تظاهرکنندگان در برابر دفتر اخوان المسلمین در قاهره علیه این حزب شعار سردادند و بعد از آن هم با نیروهای امنیتی حاضر در محل درگیر شدند.

نیروهای امنیتی در این درگیری ده ها نفر از معترضان را بازداشت کردند.


خبرنگاران مصری روز جمعه تظاهرات می کنند

روزنامه نگاران مصری اعلام کردند روز جمعه قرار است تظاهرات گسترده ای علیه گروه اخوان المسلمین در برابر دفتر مرکزی آن در قاهره برگزار کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، شماری از روزنامه نگاران در برابر مقر اخوان المسلمین در قاهره علیه خشونت طرفداران اخوان المسلمین تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش این شبکه، مخالفان برای برگزاری تظاهرات گسترده در روز جمعه آینده و در اعتراض به این برخورد طرفداران اخوان المسلمین آماده می شوند.

خبرنگار این شبکه در قاهره گفت: قرار است روز جمعه آینده تظاهرات گسترده ای در مقر دفتر مرکزی اخوان المسلمین در قاهره برگزار شود.

وی افزود: برخی فعالان سیاسی و روزنامه نگاران منتظر فرا رسیدن روز جمعه نماندند و روز یکشنبه در برابر مقر این گروه تظاهرات کردند.

این خبرنگار گفت: قرار است خبرنگاران همچنین علیه خشونت شبه نظامیان اخوان المسلمین علیه تظاهرکنندگان به دادستان کل مصر دادخواستی ارائه دهند. آنها در این دادخواست اعضای دفتر مرکزی اخوان المسلمین را متهم می کنند که مسئول حمله به خبرنگاران هستند.



دوشنبه، 28 اسفند ماه 1391، 0:05 بعدازظهر برابر با 2013-03-18 ساعت 09:03
خبر بعدی : هیچ گردشگر اروپایی به ایران نمی آید
خبر قبلی : نامه احمدی‌نژاد برای برکناری دو رییس دانشگاه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -