مشاور کروبی به پاسدار رضایی: عمله ظلم شمائید

سحام نیوز: اسماعیل گرامی مقدم، مشاور مهدی کروبی و سخنگوی حزب اعتماد ملی در نامه ای خطاب به محسن رضایی، ضمن رد اظهارات وی در خصوص آقایان کروبی و موسوی، تکذیبیه صادره از سوی وی را “رفع تکلیف” خوانده و افزوده است: “تکذیبه شما را خواندم ولی متاسفانه آنرا یک تکذیبه از حیث رفع تکلیف می دانم چرا که جسارت تکذیب همان واژگان ناثواب را نداشته اید و بعد از ۲۵ بهمن ۸۹ نیزچنین گفتید و رسانه ملی بارها به آن پرداخت و هرگز تکذیب نکردید.”

به گزارش سحام، محسن رضایی هفته گذشته در اظهاراتی در رابطه با مهدی کروبی و میرحسین موسوی، آنان را نوکر امریکا خطاب کرده بود. البته چند روز پس از این اظهارات و در پی واکنش مردم در شبکه های اجتماعی به این اظهارات؛ تکذیبیه ای را صادر کرد.

گرامی مقدم در بخشی از این نامه خطاب به رضایی خود می نویسد: “خاطر مبارک نرفته است که وقتی از سپاه خارج شدید اعلام کردید برای فعالیت فرهنگی از سپاه خارج شده ام ، در حالی که ازشما تاکنون حتی یک برگ پیشنهادی در موضوع فرهنگی یافت نمی شود، آنچه در سابقه شما پس از خروج از سپاه به کرار دیده می شود حضوردر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بوده، که در همه آنها نیز توفیق پیدا نکردید ، این رفتار شما با ملت کاملا ” غیر صادقانه بود ، چون شما بایستی دلیل خارج شدنتان از سپاه را که نیت باطنی شما را شکل می داد یعنی حضور در مسند ریاست جمهوری شفاف با مردم در میان می گذاشتید!”

متن کامل نامه سخنگوی حزب اعتماد ملی خطاب به محسن رضایی بدین شرح است:

جناب آقای محسن رضایی
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
با سلام
تکذیبه شما را خواندم ولی متاسفانه آنرا یک تکذیبه از حیث رفع تکلیف می دانم چرا که جسارت تکذیب همان واژگان ناثواب را نداشته اید و بعد از ۲۵ بهمن ۸۹ نیزچنین گفتید و رسانه ملی بارها به آن پرداخت و هرگز تکذیب نکردید.
در مصاحبه اخیر شما نیز سه نکته : یکی اینکه رهبری تعابیری و تعاریفی در مورد من دارد که در مورد کسی دیگری ندارد، هیچ کسی مثل من علیه سران فتنه موضع گیری نکرده است و دیگری آقای کروبی و موسوی را عمله امریکا خواندید وجود دارد بسیار قابل تامل است وبی تعارف عرض کنم هرسه این نکات از منظر جنابعالی و مردم کوچه و بازار صرفا کاربرد انتخاباتی دارد ، در نکته اول و دوم عوام و خواص به سهولت با توجه به مهندسی انتخابات گذشته درک درخوری از انگیزه سیاسی این گفتار را دارند که آقای رضایی پیام روشنی به دست اندر کاران مهندسی انتخابات آینده بصورت لخت و عریان می دهد ، که بدانید :
اولا” :هیچ کسی در میان نامزدها به مانند من مورد تائید رهبری نیست .
ثانیا” : بدانید هیچ کسی به مانند من موضع شدید در برابر آقایان موسوی و کروبی نگرفته است پس حق مرا ادا کنید ودرصندوق های رای مرا دریابید !
اینکه آقای کروبی و موسوی را عمله امریکا می خوانید روشن است که یک اتهام و فحاشی سیاسی است ! قطعا ” هربسیجی و سپاهی دوران جنگ برای نزول شخصیت شما تا این حد دلسوزی می کند ، اگر جنابعالی استدلال و دلیل می آوردید که چگونه این دو شخصیت عمله امریکا شده اند ؟ آنگاه می توانستیم درباره رد یا قبول آن اظهار نظر کنیم ، برای بررسی سخن شما خوب است ، ببینیم دراین هشت سال چه جریاناتی در کشور حاکم بوده اند ؟ اکنون که وضعیت کشور به اینجا رسیده مسئولیت آن با چه کسانی است ؟ شما در دوران فرماندهی بر سپاه پاسداران اقتصاد خوانده اید و بارها به وخامت اقتصادی از این زاویه که منتقد آقای احمدی نژاد هستید اعتراف کرده اید ، نرخ رشد اقتصادی که آقای خاتمی تحویل آقای احمدی نژاد داد بالای ۷% بود و امروز دولت اصولگرای شما و خود شخص شما هم درآن نقش دارید امروز به گزارش نهادهای مستقل بین المللی نظیر آی ام اف و بانک جهانی رشد اقتصادی در ایران منفی ۲ را تجربه خواهد کرد یعنی هنر شما اصولگرایان این بوده که اقتصاد کشور به توزیع کوپن رسانیده اید ، نرخ تورم ساختگی توسط بانک مرکزی ایران ۳۲% است و خوب می دانید این به منزله آن است که میلیونها انسان از بالای خط فقر به زیر خط فقر کشیده شده اند و قدرت خرید آنها برای مایحتاج ضروریات زندگی به یک سوم کاهش یافته است ، بهای ارزش پول ملی به یک چهارم بهای ارزهای خارجی تنزل یافته است ، واردات در بدترین شرایط خود وبا خطرناکترین شیوه به بیشترین حد خود از نظر وزنی و ارزشی رسیده و ۵۰% آن متعلق به واردات از کشور چین است ، وضعیت صادرات به پایین ترین سطح خود سقوط کرده است ، نیمی از درآمدهای نفتی کشور از دست رفته و بازارهای فروش نفت را دودستی تقدیم رقبای عرضه کنندگان نفت کرده ایم ، دولت بیش از ۲۰۰ هزار میلیار تومان کسری دارد و بدهکار است ، ۸۰ هزار میلیارد تومان وام بانکها بازگشت ناپذیر شده و در حقیقت بانکها در آستانه ورشکستگی هستند ، روزی نیست که خبری از اخراج کارگران کارخانجات و مجتمع های تولیدی بر روی تلکس خبرگزاری ها حک نشود ، نرخ بیکاری خود را به بالای ۱۵ % کشانده ، ارزش هویت ملی که ایرانیان با ارائه پاسپورت ایرانی درهر کشوری چه به قصد توریستی ، پزشکی ، بازرگانی ، تجارت و از همه بدتر سیاسی و حکومتی ارائه می دهند به پایین ترین ارزش نشان هویتی ایرانیان مبدل شده که یک نمونه آشکار آن استفاده شادروان فرزند مرحوم شما از پاسپورت آمریکایی بود و دربدترین شرایط انزوای بین المللی قرار گرفته ایم مگر نه این است که مسئولیت این وخامت اوضاع اقتصادی سیاسی ایران صرفا ” بر دوش مجموعه نهادهای حاکمیتی است که جنابعالی هم در ۸ سال گذشته دبیر مجمع تشخیص مصلحت بوده اید و مگر نه این است که آمریکا از این وضعیت بحرانی اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی ایران خشنود است این رضایت بدخواهان ایران را چه کسانی در ایران عمله ای کرده اند ؟! آقایان موسوی و کروبی که دراین ۸ ساله مسئولیتی نداشته اند پس کسانی عمله امریکا هستند که مسبب اوضاع کنونی کشور هستند و کسانی عمله امریکا هستند که امروزه بی بصیرتی آنها به اثبات رسیده آقایان کروبی و موسوی با بصیرت بودند که این روزها را به درستی پیش بینی کردند و آنها علیه ظلمی که در انتخابات و فجایع بعد از آن و اوضاع وخیم کنونی اعتراض کردند ، امثال شما ها یا سکوت کردید و یا راه اتهام و فحاشی را با انگیزه رئیس جمهور شدن به این دو مظلوم در حصر روا داشتید .
این حدیث پیامبر گرامی اسلام را فراموش کرده اید که کسانی که در برابر ظلم به مظلوم سکوت اختیار کنند شریک در آن ظلم هستند هر کس با ظالمی همراه شود تا او را کمک کند در حالی که می‌داند او ظالم است، از اسلام خارج شده است در حقیقت آقای محسن رضایی ! شما عمله ظلم هستید ..،
جناب آقای رضایی خاطر مبارک نرفته است که وقتی از سپاه خارج شدید اعلام کردید برای فعالیت فرهنگی از سپاه خارج شده ام ، در حالی که ازشما تاکنون حتی یک برگ پیشنهادی در موضوع فرهنگی یافت نمی شود، آنچه در سابقه شما پس از خروج از سپاه به کرار دیده می شود حضوردر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بوده، که در همه آنها نیز توفیق پیدا نکردید ، این رفتار شما با ملت کاملا ” غیر صادقانه بود ، چون شما بایستی دلیل خارج شدنتان از سپاه را که نیت باطنی شما را شکل می داد یعنی حضور در مسند ریاست جمهوری شفاف با مردم در میان می گذاشتید! برادر محترم آیا با خود اندیشیده اید مردمی که از زیر بار این تورمهای کمرشکن و بی صداقتی گفتار و کردار مسئولان بیرون خواهند آمد چه ویژگیهای خواهند داشت، چگونه باید به مسئولان اعتماد کنند ؟ آیا در این مدت ۱۶ سال که از سپاه خارج شده اید لحظه ای تفکر و تامل بر عملکرد خود نکرده اید؟ که چرا در هیچ انتخاباتی نتوانسته اید اعتماد اکثریت مردم راکه هیچ ! حتی اعتماد پرسنل بسیج و سپاه و خانواده های آنها را که هر نامزدی را در تهران می تواند به مجلس بفرستد جلب کنید ؟!
برادر رضایی ، حق شماست که در انتخابات شرکت کنید اما هرگز شما حق ندارید برای اینکه در چارچوب مهندسی انتخابات قرار بگیرید به منتقدان و یاران حضرت امام (ره) یعنی آقایان موسوی و کروبی فحاشی کنید ، خوب می دانید این شیوه و شان رئیس دولت نهم و دهم است ولی باید عرض کنم این یک استثناء بود که حاکمیت از یک چنین فردی حمایت کرد و امروز هم روی دست نظام هزینه های گزافی گذاشته که خدا می داند در سه ، چهار ماه آینده با ولی نعمتان خود چه ها خواهد کرد.
گاهی که انسان ، به خاطرات دوران جنگ ،وحکمت تفیذ حکم جانشین فرمانده کل قوا از سوی حضرت امام می اندیشد ، خدا را شکر گزار می شود که او با درایت فردی به مانند هاشمی رفسنجانی را که سیاست مداری میانه رو، عقلگرا و واقع گرا است را فرمانده جنگ کرد ونهایتا” با ارائه مشورتهای دقیق ودرست به امام (ره) ، جنگ عزتمندانه به پایان رسید ، والا معلوم نبود خیال پردازهای آرمان گرا با ادامه جنگ ، کشور را به ورطه نابودی ، شکست قطعی و تحقیر ملی تا ناکجا آباد پیش می بردند .
نامزد محترم اصولگرا ! اصولگرایی به عمل است ، نه به حرف ! شما که خود را مدافع ولی فقیه می دانید همان ولی فقیه ای که چند هفته گذشته صراحتا ” اتهامات و افشاگری های آقای احمدی نژاد را خلاف شرع ، قانون و اخلاق خواند آیا رضایت دارد که شما به منتقدان حاکمان که در حصر هستند فحاشی کنید و خلاف حکم ایشان رفتار کنید ، اگر الگوی ما شیعه یان سیره امیرالمومنین (ع) درحکومت داری و مبارزه با دشمنان باشد دروصف صفات ارزنده حضرت علی (ع) ، همان بس که وی هرگز به یاران و سرداران خود اجازه نمی داد حتی به دشمنان شمشیر به دست ، دشنام وناسزاگویی روا بدارند .
گمان می کنم اگر جنابعالی طمع و حرص ریاست جمهوری را نداشتید شیوه جوانمردانه جناب آقای حبیب الله عسگراولادی را در پیش می گرفتید و شرم داشتید از اینکه نخست وزیر دوران دفاع مقدس و امین امام را عمله امریکا بخوانید .

یکشنبه، 27 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-17 ساعت 10:03
خبر بعدی : پیام احمدی‌نژاد به پاپ جدید: جهان گرفتار است
خبر قبلی : دفاع 5 دقیقه ای احمدی نژاد از وزیر پیشنهادی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -