برخی چهره‌های روحانی در میدان دشمن بازی می‌کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه: برخی سیاسیون و چهره‌های روحانی توجه به مصالح انقلاب ندارند و در میدان دشمن بازی می‌کنند

حجت الاسلام سعیدی گفت: آقایان در قالب تندروها می‌خواهند دولت وحدت ملی را جامع عمل بپوشانند در حالی که آنها باید پاسخ گو باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شعار انتخابات آزاد یک شعار انتخاباتی بود، به فارس گفت: همچنین شعار تندروها نیز یک شعار انتخاباتی است. ما قبول داریم که عده‌ای ممکن است تحمل خیلی از شرایط را نداشته باشند و آرمانگرای مطلق هستند و خیلی به مصالح توجه ندارند. ولی اینکه ما بیاییم و همه مصالح را تحت یک اصطلاح تندروها قرار دهیم نوعی فرافکنی و انحراف عمومی است. این مسائل همان جنگ روانی و مهندسی افکار عمومی است که آقایان در قالب تندروها می‌خواهند دولت وحدت ملی را جامع عمل بپوشانند در حالی که آنها باید پاسخ گو باشند.
سعیدی تصریح کرد: کسانی که تا پای امضای پروتکل قطعنامه و پروتکل آژانس و تعطیلی چرخ سوخت رفتند باید پاسخ‌گو باشند نه کسانی که شعار احیای گفتمان حضرت امام (ره) و ایستادگی مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها پاسخ بدهند.
وی بیان کرد: بنابراین بنده معتقد هستم که یک جریانی در داخل دنبال قطب‌بندی‌های جدیدی هستند. قطب طرفدار مذاکره با آمریکا، قطب مخالف مذاکره با آمریکا، قطب طرفدار و قطب مخالف آزادی‌های اجتماعی، قطب موافق و مخالف پرداخت نقدینگی به مردم و ...از جمله این قطب‌ها هستند. توصیه ما به نیروهای حزب‌الهی این است که نه آرمانگرایی مطلق جواب می‌دهد و نه مصلحت گرایی مطلق، لذا هر دو این جهت‌ها به نظر می‌آید که حاشیه رفتن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: آنچه برای ما الان اهمیت دارد توجه به مصالح بین آرمانگرایی و مصلحت گرایی است که باید بین این دو یک توازن و تعادل ایجاد شود.
به گفته سعیدی یکی از راه‌های برون رفت از آرمانگرایی مطلق توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است. ایشان در هر مقطعی هدایت‌های لازم را دارند و ما باید به آن شاه‌راهی که ایشان مشخص می‌کنند حرکت کنیم. لذا کسانی که عقب‌تر حرکت می‌کنند دیرتر متوجه می‌شوند و بازنده هستند و کسانی هم که از رهبری جلوتر حرکت می‌کنند شرایط را برهم می‌زنند و باعث سواستفاده دیگران می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: نقشه‌هایی که دشمن دارد توسط سربازان خودی اجرا می‌شود و متاسفانه دشمن سربازگیری‌هایش را از داخل انجام می‌دهد. بعضی‌ها خواسته یا ناخواسته عامل دشمن می‌شوند.
سعیدی ادامه داد: این افراد در نوع شعار دهی، حرف زدن و رفتار نشان می‌دهند که به ترفندها و توطئه‌های دشمن توجه ندارند و سپس شاهد یکسری شعارها و حرف‌هایی هستیم که نشان می‌دهد برخی از سیاسیون و چهره‌های روحانی توجه به مصالح انقلاب ندارند و در میدان دشمن بازی می‌کنند.

یکشنبه، 27 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-17 ساعت 09:03
خبر بعدی : شورای نگهبان صلاحیت اصلاح‌طلبان را رد خواهد کرد
خبر قبلی : برقراری حکومت نظامی در یک روستای اورامان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -