آیا رسانه های گروه خاص شمردن بلدند؟

پس از انتشار فیلمی روشنگرانه در فضای اینترنت که به پشت پرده غائله 22 بهمن قم اشاره داشته و شباهت افراد حاضر در سخنرانی تعدادی از اعضای جبهه پایداری انقلاب و شعار سر دادن علیه علی لاریجانی در قم را افشا کرده بود برخی رسانه های وابسته به لیدر مالی جبهه پایداری با دستپاچگی و سرآسیمگی خاصی اقدام به توجیه و ماست مالی کردن این فیلم مستند پرداختند .
در گام نخست این رسانه ها بعد از اینکه تلاش کردند تا صراط نیوز را به عنوان منبع اصلی منتشر کننده این فیلم روشنگرانه به برخی چهره های سیاسی منتسب نمایند تیرشان به سنگ خورده و در ادامه دست به توهین و هتاکی زدند .
اما با وجود عیان شدن عجز و ناتوانی سایتهای خبری وابسته به ابرسرمایه دار عضو جبهه پایداری این رسانه های پر مخاطب و اثر گذار در تمامی اخباری که پیرامون تطابق چهره های موجود در این فیلم مستند وجود دارد از تعداد 10 نفر نام می برند . این در حالی است که با یک مرور ساده و شمردن تعداد افراد مشترک در جلسات بصیرت و غائله 22 بهمن حرم حضرت معصومه (س) به خوبی مشخص است که افراد مشترک در این دو جلسه تعداد بسیار بیشتری از عدد مورد اشاره این رسانه های دسته اولی است .
به هر حال دو فرضیه را بیشتر نمی توان در نظر گرفت .
یا گردانندگان این رسانه ها شمردن بلد نیستند و یا اینکه کم کردن از تعداد آشوبگران در دستور کار قرار داشته و انتشار حقیقت به صلاح نیست .
انتظار می رود این رسانه ها در ازای مبالغی که از لیدر اقتصادی این تشکیلات انتخاباتی دریافت می کنند شیوه شمردن خود را اصلاح کنند تا حیف و میل در این میان صورت نگیرد .

یکشنبه، 27 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-17 ساعت 04:03
خبر بعدی : وجود هزار و 200 دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران
خبر قبلی : رفسنجانی: سوءاستفاده محافل قدرت زمینه‌ساز فتنه....


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -