هفت سين قرآنی و فاطمی در 81 امامزاده تهران

صدا و سیمای رژیم: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و نوروز از برگزاری سفره هفت سین قرآنی و فاطمی در 81 امامزاده تهران خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در 81 امامزداده تهران مراسم تحویل سال نو برگزار می‌شود که با برنامه‌هایی از قبیل تلاوت ‌قرآن ، پخش دعا و فرمایش های مقام معظم رهبری آغاز می‌شود.
وی با اشاره به سومین سال برگزاری طرح آرامش بهاری افزود: این طرح از 29 اسفند تا 14فروردین با هدف حضور بیشتر و بهتر و استفاده هدفمند مردم از امکانات امامزادگان و بقاع متبرکه ، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور و تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح معرفتی زائران و مسافران نوروزی برگزار می شود .
حسینی گفت: برگزاری حدود 20 خیمه معرفت در 20 امامزاده شاخص و ارایه مشاوره‌های روان‌ شناسی، ازدواج ، خانواده، مسایل کودکان، حفظ قرآن ، داستان‌نویسی ، نقاشی و اهدای جوایز به کودکان و همچنین برپایی نماز جماعت درکنار عرضه مسائلی درباره سؤالات اعتقادی، مذهبی و احکام به ویژه از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری است.
وی برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در 60 بقعه و امامزاده و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح 50 امامزاده را از دیگر اقدامات اختصاصی این مرکز در ایام نوروز برشمرد و گفت: کتابچه های راهنما درباره معرفی امامزادگان استان تهران آماده شده است که در ورودی استان‌ها در اختیار زائران قرار می‌گیرد.



شنبه، 26 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-16 ساعت 10:03
خبر بعدی : خشم اسلامگرایان از کنفرانس زنان سازمان ملل
خبر قبلی : کنکاش درباره معلومات دینی احمدی ‌نژاد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -