حمله عضو خبرگان به احمدی نژاد: خجالت بکشید

دیگربان: حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان از محمود احمدی‌نژاد خواست به خاطر «دروغ‌هایی» که به مردم می‌گوید «خجالت» بکشد و دست از «مسخره» کردن مردم بردارد.

آقای ممدوحی روز جمعه (۲۵ اسفند) به سایت «نامه‌نیوز» گفته برخلاف ادعای احمدی‌نژاد و مقام‌های دولتی در خصوص «خوب» بودن اوضاع اقتصادی٬ «مشکلات به مردم فشار آورده و زندگی را سخت کرده است.»

وی افزوده که «واقعا برای مردم کاری نکرده‌اند. {مسئولان دولت دهم} قیمت‌ها را بالا می‌برند و بعد مقداری آن را پایین می‌آورند و مدعی می‌شوند که قیمت‌ها را پایین آوردیم.»

ممدوحی با اشاره به افزایش «نجومی» قیمت خودرو و کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت آن گفته است: «یا واقعا این پایین آمدن قیمت است یا فریب دادن مردم؟ آیا آن‌ها می‌توانند به چهره مردم نگاه کنند؟»

این عضو مجلس خبرگان در بخش دیگری از این گفتگو با تائید تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد ایران از «سوء‌مدیرت‌های دولتی» به عنوان برزگ‌ترین مشکل کنونی جامعه ایران نام برده است.

وی با «منفی» خواندن نمره دولت در اقتصاد گفته است: «اقشار مختلف مردم و علما از وضع موجود رضایت ندارند و باید با مسئولین صحبت کرد تا مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.»

شنبه، 26 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-16 ساعت 09:03
خبر بعدی : گردهمايی طرفداران احمدی نژاد در استادیوم آزادی
خبر قبلی : احمدی‌نژاد فردا به مجلس می‌رود؛ احتمال تشنج


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -