پنج شنبه آخر سال؛ به یاد ندا و همه جان باختگان

جمعی از مردم و خانواده، دوستان و آشنايان ندا روز پنجشنبه 24 اسفندماه مراسم يادبودی بر مزار وی در بهشت زهرا برگزار کردند. در اين مراسم مادران جان باختگان و خانواده های آنان نیز شرکت داشتند. ندا در راهپيمايی مسالمت آمیز سی خرداد 88 در تهران بدستور خامنه ای و با شليک گلوله مزدوران رژیم به قتل رسيد.

همچنین در آخرين پنجشنبه سال خانواده دانشجوی جان باخته کيانوش آسا مراسمی بر مزار وی در کرمانشاه برگزار کردند. جمعی از همشهريان، دوستان و آشنايان کیانوش در کنار خانواده اش بر مزار او گلگزاری کردند. مزدوران رژیم چند هفته قبل سنگ مزار کیانوش را شکسته و رنگ پاشی کرده بودند. کيانوش آسا از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت بود که در جريان اعتراضات سال 88 توسط ماموران لباس شخصی ربوده شد و در اثر شکنجه های وحشیانه آنان به قتل رسید.

روز پنجشنبه همچنین مراسم يادبودی توسط خانواده، دوستان و همشهريان دانشجوی جان باخته کرامت الله زارعيان بر سر مزارش در جهرم برگزار شد. کرامت الله زارعیان بدست ماموران اطلاعات رژیم ربوده شد و در زير شکنجه به قتل رسيد. ماموران رژیم جسم بی جان او را در وان حمام محل مسکونی اش رها کرده و صحنه را ترک کرده بودند.

آدينه، 25 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-15 ساعت 23:03
خبر بعدی : لغو تحریمها؛ علی اکبر صالح صحاف دروغ می گوید
خبر قبلی : فرانسه: راه حل سیاسی در سوریه شکست خورده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -