سپاه در انتخابات وارد مصادیق نمی شود

فرمانده سپاه عاشورا گفت:‌ در کار اقتصادی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی نخستین و اصلی‌ترین مساله بحث فرهنگ‌سازی است.

ایسنا: سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در نشستی با رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان این‌که «چندسالی است که مقام عظمای ولایت سال‌ها را با نام و محوریت اقتصاد مطرح می‌کنند و همه مسوولان نظام و آحاد مردم انقلابی را به مساله اقتصاد و تلاش در این مسیر سوق می‌دهند» افزود:‌ از آن‌جایی که دشمن از همه ابزارها و امکانات فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی علیه این نظام مقدس استفاده می‌کند، با رهبری هوشمندانه رهبری همه این توطئه‌ها خنثی شده و به لطف الهی ایران بر عرصه شکوفایی و بالندگی رسیده است.

وی با بیان این‌که «در حال حاضر مساله تحریم‌ها فرصتی شده تا ملت ایران مصمم‌تر و با پایبندی بر توانایی و ایمان خود بر مشکلات فائق آید» ادامه داد: در کار اقتصادی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی نخستین و اصلی‌ترین مساله بحث فرهنگ‌سازی است.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «اقتصاد مقاومتی در وهله نخست مردمی کردن اقتصاد و واگذاری اقتصاد به خود مردم و نقش بازی‌کردن مردم در این مقوله، ولو به اندازه یک خانوار است» ادامه داد: با توجه به ظرفیت عظیم کشاورزی و وجود روستاهای زیاد در این استان فرصت مناسبی برای ترویج و تکثیر مرغ بومی و تولید تخم‌مرغ محلی و ماکیان وجود دارد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی گفت: با پیگیری مجدانه بسیج سازندگی و بسیجیان پیشرو در این عرصه با اقدام این سازمان به تولید مرغ بومی، بسیاری از مردم علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری و تکثیر مرغ بومی هستند.

وی با اشاره به ایجاد قرارگاه جهاد اقتصادی در بسیج سازندگی افزود: سپاه در این کار دنبال تصدی‌گری نبوده و به دنبال آن است تا با ایجاد شرایط برای بسیجیان و غیربسیجیان در افزایش تولیدات کشاورزی نقش داشته باشد؛ لذا مخاطبین امر خود مردم هستند و در حوزه جهاد اقتصادی محدود به بسیجی بودن نیستیم و هر ایرانی را که تمایل داشته باشد در حوزه اقتصادمقاومتی فعالیت کند می‌پذیریم.

وی با بیان این‌که «مهیا کردن بستر مناسب جهت توسعه تولید کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم، گسترش واحدهای کوچک گلخانه‌ای و کارگاه‌های صنایع دستی، ایجاد شبکه تولید و توزیع صنایع دستی و تولیدات خانگی مهمترین محورهای مباحث در اقتصاد مقاومتی هستند» افزود: اقتصاد مقاومتی راهکار مناسبی برای برون‎رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور و الگویی برای ساختن بستر اقتصادی کشور برای آینده است و فرصتی است که تحریم‎ها در اختیار ما نهاده و باید از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

پورجمشیدیان با بیان این‌که «سپاه همچنان‌که در انتخابات مختلف وارد مصادیق نمی‌شود و صرفاً تلاش‌هایش در راستای ایجاد نشاط و تشویق مردم جهت حضور پرشور در انتخابات می‌باشد» افزود: در این‌کار نیز سپاه به دنبال تصدی‌گری نبوده و تنها به دنبال تسهیل روند کار، ایجاد فرهنگ کار و مردمی ساختن تولیدات در بخش کشاورزی می‌باشد.

وی با بیان این‌که «باید با روحیه انقلابی به مسائل بنگریم» افزود: در انجام این کار نیز باید بروکراسی اداری را رها کرده و با روحیه انقلابی وارد کار شویم و مطمئن شویم که در این مسیر به اهداف مدنظر فرمانده معظم کل قوا نائل خواهیم شد.


آدينه، 25 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-15 ساعت 13:03
خبر بعدی : اصابت موشک‌ها در فاصله 140 کیلومتری
خبر قبلی : باید با سرمنشأ جریانات افراطی برخورد شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -