ایجاد واحد های هجومی سایبری در آمریکا

سایت الف: رییس فرماندهی سایبری آمریکا از تاسیس بیش از 10 تیم نظامی سایبری با ماهیت هجومی برای مقابله با حملات اینترنتی خبر داد.

به گزارش پرس‌تی‌وی؛ ارتش آمریکا قصد دارد 13 تیم سایبری هجومی برای دفاع در مقابل حملات سایبری که می‌توانند به وال استریت، مرکز اقتصادی آمریکا و همچنین مراکز توزیع برق آسیب وارد کنند، تاسیس کند.در یکی از معدود اذعان‌های مقامات آمریکایی مبنی بر استفاده واحدهای نظامی ایالات متحده از سلاح های سایبری، ژنرال کیت بی. الکساندر، رییس فرماندهی سایبری آمریکا (Cyber Command) و رئیس آژانس امنیت ملی (NSA) گفت: این تیم‌های جدید تا پایان سال2015 ایجاد و به عنوان بخشی از تلاش گسترده آمریکا برای مقابله با حملات خطرناک اینترنی به کار گرفته خواهند شد.

بر اساس این گزارش وی که در مقابل کمیته سرویس‌های مسلح سنا حاضر شده بود، تاکید که ماهیت این تیم‌ها هجومی خواهد بود. این مقام نظامی آمریکا در رابطه با تهدیدهای سایبری به طور ویژه، حمله به «آرمکو» شرکت نفتی عربستان سعودی در ماه آگوست گذشته و تداوم حملات سایبری علیه بانک های وال استریت اشاره کرد. در حالی که آمریکا عمدتا چین و روسیه مسئول حملات سایبری به شبکه‌های کامپیوتری خود می‌داند اما بعضی رسانه‌های این کشور بدون هیچ مدرکی در گزارش‌های خود مدعی شده‌اند که ایران در برخی از حملات سایبری به مراکز آمریکایی دست دارد.

پنجشنبه، 24 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-14 ساعت 12:03
خبر بعدی : اميدهايی درباره حل بحران مصر به وجود آمده
خبر قبلی : جهان عرب در انتظار سفر خاورمیانه باراک اوباما


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -