اتفاقات سال ۷۶، ۱۶ سال است که ادامه دارد

ایلنا: وزیر سابق امور خارجه گفت‌: در سال ۷۶ ما به مواردی توجه نداشتیم و در تمام انتخابات‌ها پس از آن سال دغدغه‌های ۱۶ سال پیش رفع نشد و اتفاق سال ۷۶، ۱۶سال است که ادامه دارد‌.

منوچهر متکی در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن اشاره به اینکه جبهه پیروان وارد عرصه جدید از فعالیت‌های خود شده است خاطرنشان کرد‌: باید گفت که جبهه پیروان وارد عرصه جدید فعالیت‌های خود شده گرچه تمام دوره‌های پیشین در خدمت انقلاب و نظام و رهبری بوده است اما اینکه باور کند و با پای خود وارد عرصه شود از مواردی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

متکی ضمن اشاره به اینکه ورود به عرصه ریاست جمهوری نیازمند دو مولفه مراقبه و تدبیر است\ اظهار داشت‌: شکل کار می‌طلبد که مراوداتی شکل بگیرد از این جهت در مسوولیت‌ها اگر مزین به مراقبه دائمی نباشد باعث می‌شود که ما در دام دشمن قرار بگیریم‌. تدبیر که به عنوان بال دو حرکت است، عاملی به حساب می‌آید که هم می‌تواند ما را موفق کند و هم می‌تواند موفق نکند‌.

وی ادامه داد‌: ما در سال ۷۶ به مواردی توجه نداشتیم، اتفاق ۷۶، ۱۶ سال است که ادامه دارد و تمام انتخابات بعد از آن سال براساس دغدغه‌های ۱۶ سال پیش صورت نگرفته است. انتخابات ریاست جمهوری که به عنوان پیچ تاریخی از آن یاد شده امر مهمی است و کسانی که وارد می‌شوند با عزم جدی وارد انتخابات شوند.

متکی در پایان افزود‌: در جلساتی که داشتیم توافق کردیم که حرکت پرشوری توسط کاندیدا‌ها تا اردیبهشت ماه صورت گیرد و کسانی که درمجموعه اصولگرایی در وضعیت مناسب تری هستند تحت ائتلاف براساس واقعیت‌های مید‌انی به عنوان كاندیدای نهایی وارد عرصه شوند‌.

پنجشنبه، 24 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-14 ساعت 11:03
خبر بعدی : تاخیر چندباره پروژه بندر آستارا و زیان میلیاردی
خبر قبلی : ايران خودرو و سايپا در آستانه تعطيلی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -