وضعيت وخيم اقتصادی/تحریم‌ها برای براندازی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی به وضعيت وخيم اقتصادی و وعده های دروغين رژيم اعتراف کرد.

محمد دامادی گفت: دولتی که در سال 84 کشور را با تورم ده و نيم درصد و انتقادات فراوان تحويل گرفته است، امروز در آستانه هشت سال از فعاليت خود کشوری ساخته که تورم در آن به استناد همان آمارهايی که شاخصه هايش مورد تأييد دولت است نزديک به 30 درصد گزارش می شود.

وی افزود: ميراث دولتی که داعيه مديريت جهانی داشت چنين است تنها در طی دو سال گذشته نرخ دلار در آن از حدود هزار و پنجاه تومان به نزديک چهار هزار تومان رسيده است.

وی گفت: آيا ما همان ملتی نيستيم که وعده آوردن نفت بر سر سفره هايمان را شنيديم اما امروز عيدانه بگير دولت شده ايم. حرف ما اين است آقايان ما قالی نخواستيم همين حصير پوسيده را از زير پای ما بيرون نکشيد.


تحریم‌ها از نوع شدیدترین تهدیدات برای براندازی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، امام راحل و عدم کارآمدی نظام دست به تبلیغات گسترده جهانی زده اند.

محسن رضایی در جمع مردم آمل در مسجد هدایت اظهار داشت: دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات داخلی کشور دست به تبلیغات هنگفت و عجیبی در شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در دنیا زده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تهدیدات و تحریم‌های دشمن علیه ایران اسلامی از نوع شدیدترین تهدیدات آنها برای براندازی است.

چهارشنبه، 23 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-13 ساعت 11:03
خبر بعدی : تعديل جمعيت عامل‌ معضل کودکان خيابانی است
خبر قبلی : ناجا: برخورد با ايجاد کليساهای خانگی در مشهد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -