خاتمی امکان دیدار با رهبر را از دست داده است

دیگربان: محمدحسین صفارهرندی مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفته احمدی‌نژاد «محبوبیت» گذشته را ندارد٬ رحیم‌مشایی «منفور‌ترین» نامزد انتخابات است و خاتمی فرصت دیدار با رهبر را از دست داده است.

آقای صفار‌هرندی این مطالب را در گفتگو با نشریه محافظه‌کار «پنجره» که بخش‌هایی از آن در سایت «مشرق‌نیوز» منتشر شده٬ بیان کرده است.

وی با اشاره به حمایت‌های احمدی‌نژاد از رحیم‌مشایی در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفته «آقای احمدی‌نژاد تصور می‌کند می‌تواند محبوبیت خود را به دیگری انتقال دهد» که این تصور «غلط و شکست‌خورده‌ای است.»

صفارهرندی همچنین افزوده نتایج نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهد رحیم‌مشایی در انتخابات آیند کمتر از دو درصد رای داشته و وی در صدر «منفور‌ترین نامزد‌های ریاست جمهوری قرار دارد.»

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به قطع دیدار‌های ماهیانه محمود خاتمی با علی خامنه‌ای پس از وقایع سال ۱۳۸۸ اشاره کرده است.

وی اظهار کرده است: «خاتمی در این سه سال امکان دیدار با رهبری را نداشته است٬ در صورتی که تا پیش از آن، هر ماه یک بار از این امکان استفاده می‌کرد.»

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در عین حال افزوده موقعیت محمد خاتمی در مقایسه با گذشته تغییر کرده و وی دیگر «در حد چانه زنی با نظام نیست.»

سه شنبه، 22 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-12 ساعت 11:03
خبر بعدی : تبرئه روباه پیر (همدست رژیم) از اتهام افساد فی الارض
خبر قبلی : خاتمی: آزادی نباشد براندازی توجیه پیدا می کند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -