چهارشنبه سوری؛ رادان برای جوانان خط و نشان کشید

فرمانده نیروی انتظامی: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در پارك‌ها به صلاح نیست

هرگونه تجمع چهارشنبه سوری در استان کردستان ممنوع شد

رادان :چهارشنبه سوری از خط قرمز عبور کنید تا ۱۷ فروردین مهمان پلیس هستید

جانشین فرمانده ناجا می گوید بستن خیابان، ‌میادین و ایجاد مزاحمت خط قرمز پلیس در سه شنبه آخرسال است.

سردار احمدرضا رادان گفت: اگر افرادی از خطوط قرمز پلیس عبور کنند؛ قطعا خودروی توقیف شده یا افراد تا 17 فروردین مهمان پلیس خواهند بود، گفت: مطمئنا رعایت قوانین بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن است که تعطیلات نوروز را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه تعطیلات رسمی تا چهارم فروردین است گفت:‌ با این حال چون مردم از این ایام برای سفر و تفریح استفاده می‌کنند این افراد (هنجارشکنان) تا 17 فروردین ماه میهمان پلیس خواهند بود.


هرگونه تجمع چهارشنبه سوری در استان کردستان ممنوع شد

یک فرمانده نیروی انتظامی در استان کردستان روز یکشنبه اعلام کرد که هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال – چهارشنبه سوری – در این استان ممنوع است.

به گزارش ایسنا،‌ محمد قنبری،‌ جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان، گفت:‌در چهارشنبه آخر سال، هر گونه تجمع در معابر، مجتمع‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است و با هرگونه تجمع برخورد می‌شود.

این فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرد که افرادِ به گفتهِ او «متخلف» دستگیر می شوند و افزود: کسانی که در این ایام دستگیر شوند، تا پایان نوروز در بازداشت خواهند بود.

او همچنین گفت که وسایل نقلیه متخلف در چهارشنبه آخر سال توقیف می شوند و از مردم خواست تا با نیروی انتظامی در راستای حفظ آرامش و امنیت همکاری کنند.

دوشنبه، 21 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-11 ساعت 10:03
خبر بعدی : ایران اسلامی؛ لیسانسه‌های فلافل ‌فروش/فحشا
خبر قبلی : انتقال پدر امیر جوادی فر از دادگاه کهریزک به اورژانس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -