شيعه عاجز از مقابله به مثل نيست

مدير حوزه‌هاي علميه گفت: به علمايي که در مسير و خط دشمنان اسلام و مسلمانان قرار گرفته اند و فتاواي ضد شيعه صادر مي‌کنند، اعلام مي‌کنم به وحدت و آيين پيامبر(ص) برگردند. شيعه عاجز به مقابله به مثل نيست، اما نمي‌خواهد در ميدان دشمن قرار بگيرد.

به گزارش خبرگزاري حوزه، آيت‌الله حسيني بوشهري در اجتماع بزرگ حوزويان که در اعتراض به کشتار مردم بيگناه پاکستان در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: دستوردهندگان به کشتار مسلمانان و کساني که خون اين مردم بيگناه را مي‌ريزند، شناسايي شوند.

وي اضافه کرد: متأسفانه در اين جريان عده اي نظاره گر و عده اي فريب خورده و مزدور مستقيماً عامل جنايت به شمار مي‌روند و عده اي هم تماشاچي و صحنه گردان هستند. مدير حوزه‌هاي علميه با انتقاد از سازمان‌هاي بين‌المللي حقوق بشر گفت: اين سازمانهاي طويل و عريضي که عنوان حقوق بشر را به خود گرفته‌اند، در اين جريان سکوت کرده و در مقابل آنها مردم به خاک و خون کشيده مي‌شوند.

عضو خبرگان رهبري با بيان اين که سوال من ازمجامع بين‌المللي اين است که عاملين اين جنايات چه کساني هستند؟ تاکيد کرد: با صراحت تمام اعلام مي‌کنم که دشمن اصلي تمام مسلمانان آمريکا است. گرچه متاسفانه برخي اين وسط فريب خورده و در زمين دشمن بازي مي‌کنند. عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علميه افزود: اگر وحدت بين مسلمان تحقق پيدا مي‌کرد، جريان بيداري اسلامي‌طور ديگري رقم مي‌خورد. نظام جمهوري اسلامي‌دشمن را معرفي مي‌کند و آن همان آمريکا است.

یکشنبه، 20 اسفند ماه 1391، 8:44 بعدازظهر برابر با 2013-03-10 ساعت 13:03
خبر بعدی : قالیباف: دوران «بگم بگم» تمام شده است
خبر قبلی : دختران خامنه ای این روزها چه می ‌کنند؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -