منبع حکومتی: آقایان چرا غيرت دينی تان گزينشی است؟

چرا غيرت ديني تان گزينشي است و انحرافات دولت را نمي‌بيند؟

جمعي از دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه‌هاي تهران،شهيد بهشتي، علامه طباطبايي، علوم و تحقيقات و... در نامه اي سرگشاده به سران گروه پايداري سوالات مهمي را درباره منش و عملکرد آنان طرح کردند. به گزارش شفاف، در متن اين نامه خطاب به آقاتهراني، باقري لنکراني و محصولي آمده است: تاريخ اسلام و انقلاب اسلامي ايران مشحون از رويکردهايي است که در عيان به «حق» فرا مي‌خوانند و در خفا و باطن، «باطل»را تئوريزه مي‌کنند . از ياد نبرده‌ايم که در صدر اسلام گروهي با تفسير‌هاي متعصبانه و جاهلانه از ديانت در برابر حجت زمان ايستاده‌اند و قرآن بر سر نيزه فرياد استقامت و لا حکم الا لله سر دادند. همچنين فراموش نکرده ايم در بحبوحه مبارزات انقلابي و امام امت چگونه عده اي جاهل و متعصب با استدلالات شبه ديني در برابر امام(ره) قد علم کردند و مبارزه با شاه را حرام شمردند.تا جايي که امام دردمندانه به امتش گفت: «خون دلي كه پدر پيرتان از اين دسته متحجر خورده است، هرگز از فشارها و سختي‌هاي ديگران نخورده است.» (منشور روحانيت،ص10 ) و هشدار دادند: «آنقدر كه اسلام از اين مقدسين روحانى نما ضربه خورده است از هيچ قشر ديگر نخورده است و نمونه بارز آن مظلوميت و غربت اميرالمومنين (ع) است كه در تاريخ روشن است. بگذارم و بگذرم و ذائقه‌ها را بيش از اين تلخ نكنم، ولي طلاب جوان بايد بدانند كه پرونده تفكر اين گروه همچنان باز است و شيوه مقدس مآبي و دين فروشي عوض شده است. شكست خوردگان ديروز سياست بازان امروز شده‌اند....» اين درد تا به امروز با ماست و قشري گرايان متحجر در کنار سکولاريست‌هايي معاند با انقلاب مانند دو لبه قيچي انقلاب و مکتب امام و رهبر حکيم انقلاب نشانه گرفته اند کساني که رهبر انقلاب در باب منش آنان چنين مي‌فرمايند: «ما وقتي مي‌گوييم تحجر، فورا ذهنمان مي‌رود به تحجّر مذهبي؛ بله آن هم يک نوع تحجر است، اما تحجر فقط مذهبي نيست، بلکه خطرناکتر از آن، تحجر سياسي است؛ تحجرهاي ناشي از شکل بندي تحزب و سازمانهاي سياسي است که اصلا امکان فکر کردن به کسي نمي‌دهند. اگر ده دليل قانع کننده براي حقانيت يک موضوع ذکر کنيم، قبول مي‌کند، اما در عمل طور ديگري عمل مي‌کند! چرا؟ چون حزب،-آن تشکيلات سياسي بالاي سر- مثل پدرخوانده مافيا از او اين گونه خواسته؛ اين را انسان متاسفانه در برخي از گوشه کنارهاي حتي محيط دانشگاهي مي‌بيند.»

بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان و اساتيد دانشگاه صنعتي اميرکبير9/12/1379

از سال 84 به اين سو شما در قامت مدعي‌ترين حاميان دولت از تمام انحرافات و خطاهاي آن چشم پوشيديد و در مقام توجيه آنها برآمديد و سخت ترين حملات و شنيع ترين اتهامات را به منتقدان اصولگرا و متدين دولت وارد کرديد. دفاع متعصبانه شما از دولت آقاي احمدي نژاد تا افتادن تشت رسوايي انحراف از بام با خانه نشيني 11 روزه ادامه يافت و پس از آن هم با اين دفاع متعصبانه را در شکلي ديگر رواج داديد و با برچسب زني‌هاي غير اخلاقي و غير شرعي به صادق ترين و خدوم ترين نيروهاي انقلاب منش متعصبانه خود را ادامه داديد. در انتخابات مجلس نهم با بولتن سازي و هتاکي به جان وحدت نيروهاي انقلابي افتاديد و شکر الله که آن همه زمينه چيني ناميمون در عرصه عمل با بي اعتنايي ملت بصير مواجه شد و رکن قانون‌گذاري در نظام اسلامي از گزند تعصب و قشري‌گري در امان ماند. سوال کليدي ما اين است که اين منش آيا در انتخابات پيش روهم عيان مي‌شود و برچسب زني‌هايي غيرشرعي و غيراخلاقي شما ادامه دارد ؟ چگونه است که گروه شما از ارائه برنامه براي اداره کشور و بحران‌هاي اقتصادي ناتوان است ،اما در هياهو و جنجال تا اين حد مقتدر؟!تهورستاني و هياهو تنها شيوه شما براي اداره کشور است و مي‌خواهيد مانند رييس دولت فعلي عمل کنيد؟ چرا مواضع خود را درباره انحرافات فعلي شفاف نمي‌کنيد و در برابر اين موج عملکرد غير اخلاقي و غيرقانوني و غيرشرعي رييس دولت مواضع دو پهلو اتخاذ مي‌کنيد؟ چرا براي به سخره گرفتن بنيادي ترين عقايد شيعه در پيام تسليت مرگ چاوز گريبان چاک نمي‌دهيد؟ چرا غيرت ديني تان گزينشي است و انحرافات دولت را نمي‌بيند؟

چگونه است که برخي از اعضاي شما درسايت‌هاي زنجيره اي منسوب به گروه پايداري تا ديروزدر ذم انحراف دولت سخن مي‌گفتند و امروز سخنگوي همان دولت شده اند؟!


یکشنبه، 20 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-10 ساعت 12:03
خبر بعدی : اقدام احمدی ‌نژاد با مادر چاوز، خدشه‌ ای به چهره انقلاب
خبر قبلی : وقتی گریه احمدی نژاد و مادر چاوز را دیدم، از خنده منفجر شدم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -