جامعه بايد با مقوله عفاف و حجاب به خوبی آشنا شود

فومن - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن گفت: افراد جامعه بايد با مقوله عفاف و حجاب به خوبي آشنا تا اين فريضه الهي در جامعه ترويج شود.به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده عصر شنبه در جلسه گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب افزود: دشمن با تهاجم فرهنگي ارزش ‌هاي اسلامي را نشانه گرفته كه بايد متوليان فرهنگ اسلامي هوشيار باشند و اين توطئه ها را خنثي کنند.

وی همچنین مقوله بدحجابی را یکی از آفت های امروز جامعه دانست و اظهارداشت: فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه به خوبی نهادینه شود.

رئیس تبلیغات اسلامی فومن حفظ پوشش و حجاب اسلامی را از دستورات صریح قرآن کریم عنوان کرد و گفت: حجاب زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.

وی همچنین قرآن را بهترین راه هدایت بشریت ذکر کرد و افزود: مردم باید از این کتاب آسمانی بهره های بیشتری ببرند و زمینه رشد و سعادت خود را فراهم کنند تا به قرب الهی برسند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه نظام خانواده يك نهاد اساسى و محورى در جامعه و به ‌عنوان هسته اوليه براى ساير نهادهاى اجتماعى است، اظهارداشت: این نظام كوچكترين واحد اجتماعى است كه اساس و زير ساخت واحدهاى بزرگ اجتماعى بشرى به شمار مى‌رود.

وی گفت: افرادى كه در اين واحد كوچك اجتماعى رشد یافته و تربيت مى‌ شوند به ميزان رشد و شكوفايى ‌شان در واحدهاى اجتماعى بزرگ انسانى سهم دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی فومن در ادامه با اعلام اینکه حجاب کرامت، عفت و وقار زنان و دختران را تضمین می کند، یادآورشد: عفاف و حجاب در جلوگیری از فساد و بسترسازی برای داشتن جامعه‌ ای سالم برای رشد و نمو کودکان و نوجوانان امری ضروری و اساسی است.

یکشنبه، 20 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-10 ساعت 06:03
خبر بعدی : موج مرگ: 21 نفر در اثر ابتلا به آنفلوآنزا جان دادند
خبر قبلی : کاهش بودجه؛ هشدار وزیر ارشاد به نمایندگان مجلس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -