آمريكا و فتنه گران بدانند بسيجيان تمام قد ايستاده‌اند

آمريكا و فتنه گران و توطئه گران بدانند اگر باز هم دنبال فتنه گري هستند ملت هوشيار و بصير ايران و بسيجيان تمام قد ايستاده اند.

جوان آنلاین: سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در رزمايش ۱۵ هزار نفري بسيجيان استان يزد كه در منطقه شهيد رشيدي برگزار گرديد گفت: مردم مومن، مجاهد و شهيد پرور يزد مردمي با ميراثي غني و شكوهمند هستند كه حق بزرگي به گردن همه ملت دارند.

ايشان حوزه هاي علميه را مديون مجاهدت و همت آيت الله العظمي حائري يزدي -موسس حوزه علميه قم- دانسته و بيان كرد: اين خطه بزرگ مجاهداني همچون شهيد صدوقي دارد و بازوي امام راحل و استوانه هاي انقلاب بودند كه نقشي اساسي در پيروزي داشتند.

ايشان منشاء تكبير مرسوم امروز ملت ايران را يزد دانسته و يادآور شد: دهم فروردين ۵۸ اين مردم يزد بودند كه در مقابل گلوله هاي دشمن فرياد تكبير سر دادند و اين ذكر آسماني را به عنوان شعار انقلاب نهادينه كردند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين ۴ هزار و صد شهيد را از افتخارات استان يزد دانسته و عنوان نمود: به نسبت جمعيت آن روز يزد از ميان هر پير و جوان يك نفر به شهادت رسيده است آن هم در استاني كه سابقه جنگ نداشته و يا همچون استان هاي عشاير خيز با سلاح و رزم آشنايي نداشته است.

ايشان ۳۴۷ هزار بسيجي را در استان يزد از ديگر افتخارات اين استان بيان نموده و افزود: جانبازان عزيز يزد و تمامي جانبازان اسطوره هاي صبر و مقاومت بوده و همواره درس ايستادگي و از خودگذشتگي براي ملت ايران مي باشد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج پيام بسيجيان رزمايش الي بيت المقدس را آمادگي ملت ايران در اقصي نقاط كشورمان دانسته و خاطر نشان كرد: بسيجيان نه تنها در مرزها بلكه در هر نقطه اي از كشور در وجب وجب اين خاك آماده اند و هيچ نقطه اي از حضور هوشمندانه بسيج خالي نيست.

ايشان همچنين رزمايش بسيجيان را دفاعي همه جانبه عنوان نموده و تصريح كرد: آمادگي بسيجيان محدود به جبهه هاي رزمي نبوده و براي مبارزه در عرصه هاي فرهنگي و توسعه هاي رواني دشمن و جنگ اقتصادي كاملا آماده اند.

وي با اشاره به گردان هاي عاشورا، الزهرا (س) و الي بيت المقدس بيان كرد: اين گردان ها تركيبي از فعاليت توأمان عقيدتي و فرهنگي با آمادگي رزمي هستند كه براي هر نوع توطئه و فتنه اي آماده مي باشند.

سردار نقدي سرمايه عظيم معنوي ملت ايران را جان فشاني دانسته و اظهار داشت: ملت ايران تا آخر ايستاده است و دشمنان بايستي از درس مقاومت ، بصيرت و ايستادگي ملت در طول ۳۴ سال گذشته عبرت بگيرند.

وي خطاب به دشمنان براي پايان توطئه گري بيان داشت: امريكا، فتنه گران و توطئه گران بدانند اگر باز هم دنبال فتنه گري هستند ملت هوشيار و بصير ايران و بسيجيان تمام قد ايستاده اند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ملت ايران هوشيار و بصير است و هيچگاه فريب قرآن بالاي نيزه و شعارهاي دروغ صلح طلبانه را نمي خورند، ملت ما صلح طلب است اما نه در جايي كه خصومت، استكبار و دشمني گرگ صفتانه امريكا باشد.

ايشان همچنين پيام رزمايش را تذكر جدي به قدرت طلبان داخلي دانسته و خاطر نشان كرد: دشمنان داخلي و خارجي بدانند اگر توطئه اي و فتنه اي برپا كنند ملت عزيز ما چنان تودهني به آنها خواهد زد كه هيچگاه نتوانند از پا برخيزند.

سردار نقدي در پايان استحكام در انضباط بسيج را يادآور شده و تاكيد كرد: براي تحقق آرزوي بزرگ امام راحل كه آزادي قدس شريف بود با تقويت بنيه معنوي، رزمي و اقتصادي آماده خواهيم شد و سازمان امروز بسيج بر همين مبناي آمادگي همه جانبه طرح ريزي گرديده است.

گفتني است در اين رزمايش كه امام جمعه، استاندار و كليه مسئولين استان يزد و پدر شهيد احمدي روشن حضور داشتند؛ عمليات هاي امداد و نجات، جنگ شهري و مقابله با دشمنان خارجي و فتنه گران داخلي و عمليات ضد هلي برن برگزار گرديد.

شنبه، 19 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-09 ساعت 01:03
خبر بعدی : وزارت اطلاعات: اسامی رسانه​های وابسته به انگلیس
خبر قبلی : افزايش 30 درصدی كرايه‌ تاكسی، مترو و اتوبوس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -