تشنج در استادیوم آزادی پیش از آغاز بازی فوتبال

بازیکنان تراکتورسازی در اقدامی عجیب 100 دقیقه زودتر از بازی به زمین آمدند / شعار هواداران تراکتور در مورد قلعه‌نویی: مافیای فوتبال

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی که حدود 100 دقیقه تا شروع مسابقه‌شان مقابل استقلال مانده وارد چمن ورزشگاه آزادی شدند. آن‌ها که با گرمکن به زمین آمده بودند به سمت هواداران تراکتورسازی رفته و موجب شادی تماشاگران‌شان شدند.

این اقدام با واکنش مسئولان برگزاری مسابقه و همچنین نیروهای یگان ویژه روبه‌رو شد و آن‌ها از بازیکنان تراکتورسازی خواستند که زمین را ترک کنند. این اقدام باعث شد هواداران استقلال به شدت علیه بازیکنان تراکتورسازی شعار دهند.

اولین بازیکنی که از تراکتورسازی وارد زمین شد جواد کاظمیان بود که حدود 5 دققه زودتر از سایرین به زمین آمد و به سمت تماشاگران تراکتورسازی رفت. در این هنگام یکی از فرماندهان یگان ویژه به داخل زمین رفت و از او خواست که هرچه زودتر زمین را ترک کند، این دو مشغول صحبت بودند که سایر بازیکنان تراکتورسازی هم به داخل زمین آمدند.

چند بازیکن تراکتورسازی حتی به ضلع جنوبی استادیوم در جایی که هواداران استقلال حضور دارند نزدیک شدند که مسئولان برگزاری به داخل زمین آمده و از آن‌ها خواستند فورا به رختکن‌ برگردند.


شعار هواداران تراکتور در مورد قلعه‌نویی: مافیای فوتبال

در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از ساعت 17:30 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود جو این ورزشگاه با توجه به کری های هواداران کاملا شبیه به روزهای دربی تهران شده است. هواداران تراکتورسازی شعارهایی علیه سرمربی استقلال سر دادند و وی را مافیای فوتبال ایران معرفی کردند.

در فاصله یک ساعت تا شروع این بازی بیش از ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند و به تشویق تیم‌های مورد علاقه خود می‌پردازند. حواشی پیش از بازی دو تیم به شرح زیر است:

* قرار بود بلیت‌فروشی این مسابقه از ساعت ۱۲ ظهر شروع شود ولی به خاطر ازدحام هواداران تراکتورسازی پشت درب‌های مجوعه ورزشی آزادی بلیت فروشی از حدود ساعت ۱۰:۳۰ شروع شد.

* مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی با ترافیک سنگینی مواجه شده است. اتوبان و جاده مخصوص کرج از یکی دو ساعت قبل دارای ترافیک سنگینی شده‌اند

* بیش از ۶۰ هزار هوادار دو تیم در فاصله یک ساعت تا شروع مسابقه در استادیوم حضور دارند .

* طرفداران تراکتورسازی به دو گروه تقسیم شده‌اند که گروهی روی یکی از سکوهای طبقه اول حضور دارند و عده‌ای دیگر هم در طبقه دوم نشسته‌اند که بخشی از یکی دیگر از سکوهای طبقه اول هم به تراکتورسازان اختصاص یافته است.

* به دلیل جلوگیری از درگیریهای احتمالی بین هواداران دو تیم فاصله نسبتا زیادی بین آنها به چشم می‌آید و پنج ستون از ماموران انتظامی نیز بین آنها قرار گرفته‌اند.

* خبرنگاران و عکاسان زیادی برای پوشش این دیدار به ورزشگاه آزادی رفته اند که یادآور دیدارهای دربی شده است.

* طرفداران تراکتورسازی به شدت علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته تیم خود شعار می‌دهند و می گویند: “رییس مافیای فوتبال ایران کیه، امیر قلعه نوییه!”

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت نسبت به صدای بلند موزیکی که از بلندگوهای استادیوم پخش می شود اعتراض دارند.


ورود هواداران تراكتورسازی با لباس آبی به آزادی

در حالی كه بلیت فروشی به طرفداران تراكتورسازی به پایان رسیده اما تبریزی‌ها با تعویض لباس و پرچم‌های خود وارد ورزشگاه می‌شوند.

بلیت فروشی بازی تیم‌های استقلال تهران و تراكتورسازی تبریز از ساعت 10:30 صبح امروز (جمعه) آغاز شده است و در فاصله یك ساعت مانده به آغاز این دیدار، جایگاه اختصاص یافته به هواداران تبریزی تكمیل شده و دیگر بلیتی به آن‌ها فروخته نمی‌شود.

این در حالی است كه هواداران تراكتورسازی هنگام تهیه بلیت لباس و پرچم‌های قرمز خود را پنهان كرده و حتی تعدادی از آن‌ها نیز با پرچم‌های آبی بلیت خریداری می‌كنند و پس از عبور از ایستگاه‌های بازرسی به سمت درهای ورودی جایگاه‌ها می‌روند.

تاكنون 15 هزار نفر از تماشاگران تبریزی در جایگاه خود مستقر شده‌اند، البته هنوز در حدود 40 هزار نفر از گنجایش ورزشگاه خالی است.

تعداد تماشاگران استقلال در هنگام ورود به ورزشگاه و خرید بلیت بیشتر از تماشاگران تراكتورسازی تخمین زده می‌شود.

دیدار تیم‌های استقلال و تراكتورسازی در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 آغاز می‌شود و آبی‌پوشان پایتخت در صورت پیروزی یا مساوی در این بازی همچنان صدر جدول را در اختیار خود نگه خواهند داشت.

آدينه، 18 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-08 ساعت 14:03
خبر بعدی : هند ناگزیر از توقف واردات نفت از ایران است
خبر قبلی : رضایی: پول ملی روز به روز کم ارزش تر میشود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -