سقوط جودوکاران ایران در تازه‌ترین رده‌بندی جهانی

نمایندگان ایران در تازه‌ترین رده‌بندی بهترین جودوکاران مرد جهان چند پله‌ سقوط داشتند.

آفتاب: سایت فدراسیون جهانی جودو (IJF) جدیدترین رده بندی جودوکاران جهان مربوط به ماه فوریه را منتشر کرد که در آن برخی ملی پوشان ایران چند پله‌ای سقوط داشتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم تاکاتو از ژاپن با ۱۲۸۸ امتیاز در صدر قرار دارد. در این وزن هیچ نماینده‌ای از ایران بین ۹۰ نفر اول حضور ندارد.

در وزن ۶۶- کیلوگرم دیوید لاروز از فرانسه با ۱۱۲۰ امتیاز در صدر قرار دارد. در این وزن وحید بنا با ۴۶ امتیاز در مکان ۱۰۶ و آرش میراسماعیلی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون با ۱۸ امتیاز در مکان ۱۵۰ قرار گرفت.

در وزن ۷۳- کیلوگرم ناکایا از ژاپن با ۱۱۷۴ امتیاز صدرنشین است. الیاس علی اکبری با چهار پله صعودی که نسبت به رده بندی ماه قبل داشت با ۱۶ امتیاز در مکان ۱۹۱ قرار گرفت.

در وزن ۸۱- کیلوگرم کیم جائه بوم از کره جنوبی با ۱۵۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد. در این وزن امیر قاسمی‌نژاد با ۱۹۶ امتیاز و بدون تغییر نسبت به ماه قبل در مکان ۴۱ قرار گرفت.

در وزن ۹۰- کیلوگرم والرام لاپارتیانی از گرجستان با ۱۶۶۸ امتیاز در صدر قرار دارد. در این وزن محمد جمالی با ۴۸ امتیاز در مکان ۱۱۳ قرار دارد. او در رده بندی ماه قبل ۱۰۸ بود.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم رمز الدین سعیداف که به خاطر ادعای پرداخت رشوه اش برای جودوی ایران چهره ای منفور است با ۱۰۴۲ امتیاز صدرنشین است. در این وزن جواد محجوب که در ماه قبل در مکان سی ام بود در این ماه با ۲۳۰ امتیاز و سه پله سقوط در مکان سی و سوم قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم محمد رضا رودکی کاپیتان تیم ملی که به دلیل آسیب دیدگی از میادین بین المللی دور است با همان ۲۷۴ امتیاز نسبت به رده بندی ماه قبل یک پله سقوط داشت و در مکان ۲۵ قرار گرفت. در این وزن تدی راینر از فرانسه با ۱۶۹۰ امتیاز در صدر قرار دارد.

آدينه، 18 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-08 ساعت 10:03
خبر بعدی : مشکل خانه سینما به دفتر ریاست‌جمهوری کشیده شد
خبر قبلی : نگرانی از حکم دیپورت دو تن از نوکیشان مسیحی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -