حمایت چاوز از جمهوری اسلامی اتمی فراموش شدنی نیست

حزب الله لبنان اعلام کرد با درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا، جهان ازاد و مستضعفان دوستی را از دست دادند که زندگیش را وقف مظلومان کرد.

به گزارش خبرگزاری آلمان از بیروت، حزب الله امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، ما همانند جهان آزاد و مستضعفان در جهان، دوستی عزیز و حاوی وفادار را از دست دادیم که زندگیش را وقف مظلومان و مستضعفان کرد و مدافع شجاع کشورهای جهان سوم و حقوق آنها برای پیشرفت و تعالی بود. ملت های اسلامی نمی توانند حمایت شجاعانه او را از حق جمهوری اسلامی برای برخوردار شدن از فناوری هسته ای فراموش کنند.

در بیانیه حزب الله آمده است: چاوز سدی بلند در برابر سیاست های امپریالیستی آمریکا بود و با دولت های آمریکا که یکی پس از دیگری آمدند سازش نکرد و تسلیم فشارها و تطمیع آنها نشد و ثابت کرد که کشورها می توانند بدون آن که سرسپرده آمریکا باشند در مسیر استقلال و پیشرفت حرکت کنند.

حزب الله ابراز امیدواری کرد دوستان این فقید بزرگ بتوانند راه او را برای محافظت از آزادی و استقلال و رفاه ملت ونزوئلا و حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان ادامه دهند و خط مشی او را در زمینه مقابله با توطئه های آمریکا حفظ کنند.


چهارشنبه، 16 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-06 ساعت 20:03
خبر بعدی : سرنگ ‌های وارداتی چینی دچار نقص و حساسیت ‌زا است
خبر قبلی : دیکتاتور خونریز سوریه: مرگ چاوز خسارتی بزرگ برای ما


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -