عباسی: تحريمها بی نتيجه است/ادامه غنی سازی/پارچین سایت...

صدا و سیمای رژیم: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با مقاومت ملت ایران تحریم ها نتیجه ای ندارد و هم اکنون در زمینه های گوناگون علمی به ویژه هسته ای در حال پیشرفت هستیم .

فریدون عباسی پس از جلسه هیئت دولت درجمع خبرنگاران افزود: در شرایط تحریم تمرین می کنیم و در این شرایط در زمینه فعالیت های هسته ای اقدامات خوبی انجام داده ایم و در آینده هم دستاوردهای هسته ای را اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که چرا غربی ها در تبلیغات خود مدام روی پارچین تمرکز کرده اند، گفت‌: پارچین سایت هسته ای نیست و در آن فعالیت هسته‌ای صورت نمی گیرد. اگر آنان قصد بازدید از پارچین را دارند باید مدارک ادعایی خود را ارائه کنند و ما نیز بررسی کنیم و به مسئولان نظامی ارائه دهیم تا آنان در این باره تصمیم بگیرند.

عباسی اضافه کرد: غربی ها سالهاست فعالیت هسته ای ما را با ترفندهای گوناگون زیر سوال می برند و هر اقدامی می کنیم به مسائل بی ربط مرتبط می کنند .

وی گفت: امروز اگر درباره بحث هسته‌ای کوتاه بیاییم به طور حتم آنها فعالیت‌های ما را در بحث سرم‌سازی و تولید واکسن بهانه قرار داده و می‌گویند شما می‌خواهید سلاح‌های بیولوژیک بسازید.

عباسی افزود: البته آنان از ترفندهای خودشان نتیجه نگرفته اند زیرا پیشرفت های ما به ویژه در غنی سازی همچنان ادامه دارد و با حمایت و مقاومت ملت ایران به پیشرفت های بزرگتری نائل خواهیم آمد.

چهارشنبه، 16 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-06 ساعت 10:03
خبر بعدی : تجمع طلاب بوشهر در اعتراض به كنسرت موسيقی محلی
خبر قبلی : مذاکرات باید زود به نتیجه برسد/فرصت رو به پایان است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -