آخوند مهدی کتی هم احمدی نژاد را تهدید کرد

رسانه های حکومتی: آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در افتتاحیه سیزدهمین اجلاس رسمی خبرگان رهبری در دوره چهارم که صبح امروز در مجلس قدیم آغاز به کار کرد، با ارائه برخی توصیه های انتخاباتی به کاندیداها و مسئولان کشور اظهار امیدواری کرد که مسئولان و مدیران به نحوی رفتار کنند که مشکلات مردم برطرف شود چرا که آنها وجود مشکلات را احساس می کنند و ما هم باید به آنان حق بدهیم که این مشکلات وجود دارد ولی با تدبیر و مدیریت می توان آن را حل کرد.

گزیده اظهارات آیت‌الله مهدوی کنی به نقل از مهر به این شرح است:

شرایط تحریم امروز بدتر از دوران جنگ تحمیلی نیست و می شود آن را مدیریت کرد.

حفظ نظام به داشتن سلاح و نفوذ نیست، امام با همه قدرتی که داشت هیچ گاه به نحوی رفتار نمی کرد که برداشت طرف مقابل این باشد که حرف حرف من است، بلکه اعمال ولایت را تنها در شرایط بحرانی به کار می برد.

ببینید امام درباره آقای بنی صدر چقدر صبر کردند چون اعتقاد داشتند که او با رای مردم روی کار آمد است اما این آخر کاری ها که بنی صدر خیلی شلوغ می کرد امام نسبت به تشکیل هیات نظارت با حضور همین آقای یزدی و مرحوم اشراقی اقدام کرد و آن زمان هم آقای هاشمی حضور داشتند و می دیدند که چه اتفاقاتی می افتد.

شب 14 اسفند بنی صدر با بنده تماس گرفت و گفت "دیدی بچه های کمیته را چکار کردم" من هم خطاب به او گفتم آقای بنی صدر تو در فرانسه زندگی کردی در آنجا تفکیک قوا وجود دارد اما شما امروز وظیفه همه قوا را یک تنه انجام دادی. به او گفتم تو آخوند زاده هستی اما معنای آخوندی و روحانیت و موقعیت آنان را نفهمیده ای.

مردم همه چیز را تحمل می کنند اما این با هم نبودن و درگیری را قطعا قبول نخواهند کرد.

در آن زمان صحبتهای زیادی با امام برای برخورد با بنی صدر صورت می گرفت، امام در پاسخ به این سخنان می گفتند من نمی خواهم اولین رئیس جمهور ایران به این شکل برکنار شود و به او عدم کفایت بدهیم اما آخرش هم با وجود صبر بسیار امام این موضوع تحقق نیافت و بنی صدر با رای مجلس و حکم عدم کفایت از سوی امام(ره) از کار برکنار شد.

بنی صدر فکر می کرد اگر مردم 11 میلیون رای به او داده اند آزاد است که هر کاری انجام دهد اما کشوری که نظامش ولایی است و مردمش شهدای فراوانی در راه حفظ انقلابشان داده اند چنین رفتاری را بر نمی تابند.

سه شنبه، 15 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-05 ساعت 08:03
خبر بعدی : دولت ونزوئلا: حال چاوز وخیم است
خبر قبلی : احیای کوروش و داریوش فتنه جدید است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -