امروز یک کشور عباس در اختیار حسین زمان

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز "یک کشور عباس" در اختیار "حسین زمان" است، گفت: همه ما به عنوان سربازان و خدمتگزاران ولایت، هدفی جز دفاع و خدمت نداریم.

به گزارش تسنیم، سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمد سلیمانی که در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم و بخصوص تلاش سپاه پاسداران کرمان اظهار داشت: هیچ جلسه‌ای بین جلسات که در کشور ما در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شده، پرتاثیرتر از این جلسات نیست خصوصاً‌ آن که آغاز آن جلسه با کلام خالصانه فرزند شهید جان بگیرد.

بخشی از سخنان سرلشگر سلیمانی به این شرح است:

من با سردار شهید احمد سلیمانی از دوران کودکی بخاطر تقدیر سرنوشت، با هم بودیم و حتی در زمان شهادت او، بالای سرش بودم و اگر بخواهم اینجا کلمه‌ای را اختصاصاً و حقیقتاً‌ به عنوان مشخصه این شهید ذکر کنم، " انسان پاک" لایق این شهید بزرگوار است؛ در واقع کسانی می‌توانند این مفهوم را داشته‌ باشند که بعد از معصوم بتوانند به درجه‌ای از صالح بودن برسند.
شهید سلیمانی طی جلساتی که در مسجد کرمان برگزار می‌شد، به انقلاب اتصال پیدا کرد و حقیقتاً از همان دوران روح حاکم بر احمد روح شهادت بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این حس شدیدتر شد و یک انقلابی درجه یک بود.
شهید سلیمانی از پرتاثیرترین فرماندهان لشگر ثارالله و انسانی مخلص به تمام معنا بود. در عملیات طریق القدس در کانالی که چیده بودیم، شهید سلیمانی نیز در آن کانال حضور داشت؛ وقتی من در نیمه شب به آن کانال رفتم شهید سلیمانی را دیدم و وقتی او مرا دید؛ بلافاصله خود را پشت بوته‌ها پنهان کرد و بعداً متوجه شدم که او بخاطر اینکه مبادا من او را از آنجا برگردانم؛ پشت بوته رفته بود. این شهید چنین ویژگی بارزی داشت.
او در طول جانشینی فرماندهی لشگر ثارالله هیج گاه خود را در جایگاه فرمانده نشان نداد و هیچ کس احساس نکرد که او مسئولیتی در جبهه دارد. با همه فرمانده ها ارتباط داشت و حتی برای اینکه بتواند در عملیات‌ها به جبهه و صحنه جنگ نزدیک باشد یک موتور سیکلت داشت که پیوسته خود را به آتش‌ها می‌رساند، انسان والامقامی در سجایای اخلاق بود؛ او قبل از سن تکلیف به واجبات خود عمل می‌کرد.
قبور شهدای ما مثل امامزاده‌ ها مورد احترام و توجه است و شما برادران عزیز عشایر باید به این تاریخ پرافتخار و شهدای خودتان مثل شهید سلیمانی و سایر شهدا ببالید.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه امیدواریم سرباز مخلصی برای انقلاب باشیم، تصریح کرد: امروز یک کشور عباس در اختیار حسین زمان است و همه ما به عنوان سربازان و خدمتگزاران ولایت هدفی جز دفاع و خدمت نداریم.

دوشنبه، 14 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-04 ساعت 10:03
خبر بعدی : عسگراولادی: سرنوشت بنی صدر در انتظار احمدی نژاد
خبر قبلی : جزییات انتشار اسکناس‌های 20 و 50 هزار تومانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -