دارایی ۱۶۰ میلیون دلاری پاسدار محصولی در ویکی پدیا

خبرگزاری فارس: صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با حضور در جمع دانشجویان بسیجی و اعضای ستاد راهیان نور دانشگاه تهران علوم پزشکی به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

وی گفت: در سایت ویکی پدیا برخی مطالبی از اینجانب در این سایت آن هم به نقل از یک منبع معاند نظام که از آمریکا اداره می شود و از طرف ایران فیلتر است گذاشته اند مبنی بر اینکه بنده اولین میلیاردر مسلمان ایران هستم و اسم بنده را کنار برخی از میلیاردر های یهودی قرار داده اند.

جالب اینجا است که در این متن دارایی های بنده را 160 میلیون دلار برآورد کرده اند که صد در صد دروغ است و بنا به منبع مورد اشاره، این خبر هم در زمان فتنه 88 تولید شده است و در آن متن، اتهاماتی را به بنده، دکتر جلیلی، آقای مصلحی، سردار جعفری و حتی حضرت آقا وارد کرده اند تا مشابه خبر های کذب دیگر زمان فتنه، از آن برعلیه نظام و اینجانب که در آن زمان وزیر کشور و مسئول برگزاری انتخابات بودم استفاده تبلیغاتی کنند.

ولی با این همه در سایت ویکی پدیا اعلام کرده اند که خبر مربوط به امسال یعنی سال91 است. این مطلب کذب را هم برخی سایت ها و روزنامه هایی که بعضا با پول بیت المال اداره می شوند، فی سبیل الله!! انتشار داده اند. حال خود شما قضاوت کنید که منتشر کنندگان این قبیل اخبار کذب با چه نیتی اقدام به اینگونه بی تقوایی ها می کنند.

محصولی گفت: متاسفانه فضای بسیاری از رسانه ها الان این طوری شده است اما در جبهه های جنگ به این شکل نبود در آنجا فضا، فضای یکدلی و مبتنی بر تقوا بود.

آنچه که ما در خصوص راهیان نور به عنوان صراط مستقیم مطرح کردیم باید گفت بدون ولایت نه به نوری و نه به راهی می توان رسید و اگر هم رسیدیم نمی توانیم در آن ثابت باشی.

دوشنبه، 14 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-04 ساعت 03:03
خبر بعدی : گزارشی از تجمع خانواده اعدامیان وکیل آباد در مقابل مجلس
خبر قبلی : هشدار پزشکی قانونی درباره رشد تلفات حوادث کار‎


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -