جريان انحرافی درپی خدشه به سپاه تا انتخابات است

مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه در واکنش به سخنان احمدي‌نژاد مبني بر آنچه ممنوعيت دخالت اطلاعات سپاه در انتخابات نظام پزشکي خواند، گفت: چون يکي از وظايف سپاه حفظ امنيت انتخابات است، جريان‌هايي که با انقلاب زاويه دارند در صدد آن هستند تا با نزديک شدن به انتخابات با تبليغات گسترده چهره سپاه را مخدوش کنند.

مجتبي ذوالنور در گفتگو با مهر به تشابه ويژگي‌هاي جريان انحرافي و جريان فتنه پرداخت با اشاره به تلاش گروه انحرافي براي رابطه با آمريکا تصريح کرد: علاوه بر اشتراک جريان فتنه و گروه انحرافي در تلاش براي رابطه با آمريکا هر دو جريان داراي فساد مالي و اداري هستند و ولايت گريزي و ولايت ستيزي از ويژگي‌هاي ديگر مشترک اين دو جريان است. وي به جامعه هدف جريان انحرافي پرداخت و گفت: آنها بدنه دين مدار، ولايي، اصولگرا و اهل تعبد را نشانه گرفتند، بر اين اساس جريان انحرافي افراد مدافع منافع انقلاب، خانواده شهدا، پاسداران و نيروهاي مسلح را مورد هجمه قرار داده‌اند. مشاور نماينده ولي فقيه درباره اظهارات رئيس جمهور مبني بر اينکه اطلاعات سپاه و غير سپاه نبايد در انتخابات نظام پزشکي دخالت کند گفت: طبيعي است کساني که در انتخابات دنبال انحراف هستند، امروز قشر ولايتمدار و اصيل را مورد هجمه قرار دهند. وي ادامه داد: در انتخابات نظام پزشکي برخي عليه سپاه و وزارت اطلاعات هجمه‌هاي تبليغاتي را در بوق کرنا کردند در حالي که سپاه همانند نيروي انتظامي يکي از ضابطين قضايي است و در انتخابات نظام پزشکي به وظيفه خود عمل کرده است.

ذوالنور با اشاره به اينکه يکي از وظايف سپاه حفظ دستاورد‌هاي انقلاب است، تصريح کرد: در آستانه هر انتخاباتي شوراي نگهبان يا نظام پزشکي ممکن است از هر دستگاهي استعلام کنند و بخواهند سوءپيشينه و مشکل امنيتي آن افراد را بررسي کنند، حالا وقتي سپاه به وظيفه خود در مورد استعلام‌ها عمل مي‌کند عليه سپاه جوسازي مي‌کنند.

یکشنبه، 13 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-03 ساعت 12:03
خبر بعدی : هرجا سپاه تضعيف می‌شود جريان انحرافی فعال است
خبر قبلی : دليل شکايت‌ها، نبود پاسخگويی مسوولين است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -