توکلی: احمدی ‌نژاد محبوبیتش بسیار زیاد است

به گزارش دیگربان، احمد توکلی٬ رئیس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس گفته است: «طرفداران موسوی اقشاری از اجتماع هستند که قدرت ایجاد تحرک را مقابل رهبری برای موسوی فراهم می‌کردند حتی اگر خودش نمی‌خواست.»

روزنامه «قانون» در شماره روز شنبه (۱۲ اسفند) خود گزارش کرده که آقای توکلی این اظهارات را در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه بیان کرده است.

رئیس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین در پاسخ به سوالی درباره علت مخالفت خامنه‌ای با استیضاح رئیس دولت نیز گفته است: «وقتی فشار خارجی شدید است، تغییر رئیس جمهور حمل بر این می‌شود که ثبات سیاسی در داخل نیست.»

وی افزوده است: «اگر همین الان به شهرهای کوچک و روستا‌ها بروید احمدی‌نژاد محبوبیتش بسیار زیاد است. خب رهبری هم همراه مردم و یک ذره جلو‌تر می‌رود اگر خیلی جلو‌تر برود مردم می‌گویند ما به تو نمی‌رسیم.»

محافظه‌کاران موافق احمدی‌نژاد که حالا به مخالف وی تبدیل شده‌اند٬ بار‌ها رئیس دولت دهم را به استیضاح تهدید کرده‌اند٬ اما علی خامنه‌ای مخالف این اقدام است و به آنها توصیه کرده وی را تا پایان دوران ریاستش تحمل کنند.

در تازه‌ترین اختلافات میان روسای قوا٬ صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه در استان گلستان به صراحت اعلام کرده که خامنه‌ای از وی خواسته در برابر اقدامات احمدی‌نژاد سکوت کند.

در حالی است که احمدی‌نژاد به خواسته‌های رهبر جمهوری اسلامی بی‌اعتنایی می‌کند و اختلافات را علنی می‌کند٬ خامنه‌ای از دیگر مسئولان می‌خواهد که «کوتاه» بیایند.


می‌خواهند فصل‌ الخطاب بودن رهبری بشکند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دو مفهوم فتنه و انحراف افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم در دام فتنه و یا انحراف گرفتار می‌شویم.

به گزارش مهر، حبیب الله عسگراولادی تاکید کرد: برخی می‌خواهند این اصل را که ولایت فقیه در نظام ما حرف آخر را می‌زند بشکنند آنها راه به جایی نخواهند برد؛ مردم مثل کوه در پشت رهبری ایستاده‌اند و ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند.

عسگر اولادی ادامه داد: فرقه فتنه جو و فرقه انحراف خواه هر دو به یک میزان وحدت ملی و انسجام اسلامی را هدف قرار داده‌اند؛ رهبری انقلاب، هوشمندانه در برابر این پدیده ها ایستاده‌اند و با کمک مردم و بصیرت مثال زدنی نخبگان آن را مهار کردند.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: ما امیدواریم کسانی که از روی جهل یا غفلت با این پدیده همراهی کردند یا ادامه دادند، به اردوگاه انقلاب و دامن پر مهر ولایت و مردم برگردند و با تبری جستن از فتنه‌انگیزان اصلی یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل فضای سال نو و انتخابات سال 92 را عطرآگین و آرام بخش کنند.

شنبه، 12 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-03-02 ساعت 13:03
خبر بعدی : کشاورزان دیگر نماز باران نمی خوانند، اعتراض می کنند
خبر قبلی : حمله نیروهای تحت امر مالکی به مخالفان سوری


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -