سرکرده نیروی انتظامی: همه چیز آرام است

سایت کلمه: فرمانده نیروی انتظامی با این ادعا که با وجود همه تهدیدها و جنگ روانی از سوی دشمن، باز هم کشور از امنیت بالایی برخوردار است و ناآرامی ها کاهش یافته است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که در روز روشن در خیابان های پایتخت زورگیری می شود و در برابر دیدگان مسئولان اختلاس سه هزار میلیاردی رخ می دهد و دامنه فسادهای اخلاقی و مالی به مسئولان بلند پایه نظام هم رسیده است.

فرمانده ناجا بدون اشاره به آمار بالای ناهنجاری های اجتماعی می گوید: گمان می‌کردیم که زمانی آستانه تحمل مردم به پایان برسد و شاید با حکومت همراهی نکنند، زیرا کاملا تحت فشار و تهدید قرار دارند، اما مردم نشان دادند که از آگاهی برخوردارند.

سردار احمدی‌مقدم همچنین افزود: طبق نظرسنجی‌هایی که انجام شد، بیش از ۸۵ درصد مردم فشار و خطر را متوجه دشمنان می‌دانند، دشمن تلاش کرد با فشارهای اقتصادی در کشور ناآرامی ایجاد کند، اما این‌بار توفیق نداشت که با ایجاد این فشارها در کشور تاثیرگذار باشد. سال ۹۱ امن‌ترین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و امروز نقطه‌یی در کشور وجود ندارد که برای سرمایه‌گذاری امنیت نداشته باشد. با بیان اینکه استقلال حقیقی این است که انسان خود بتواند تصمیم‌گیری کند، گفت: استقلال حقیقی این است که اهداف و آرمان‌ها تحت هیچ گونه فشاری از بین نرود.

مروری بر ” امن ترین سال” آقای احمدی مقدم و شرکا


سردار احمدی مقدم در رابطه با استحکام مرزهای کشور گفت: مرزها استحکام کامل دارند و برای کاهش ورود مشروبات الکلی، سلاح و کالا گام‌های بلندی برداشته شده است. فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح‌کرد: اشراف اطلاعاتی در کشور بسیار خوب است و دشمن حتی اگر غافلگیری کند، ‌در زمان کوتاهی توطئه‌ها ناکام می‌شود.

کاهش ۳۸ درصدی ناآرامی‌ها درون کشور

در حالی که همه روزه شاهد اجتماعات اعتراضی در سراسر کشور هستیم، سردار احمدی‌مقدم مدعی کاهش ناآرامی‌ها در کشور شد، گفت: ناآرامی‌ها و مسائل صنفی درون کشور ۳۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و دشمن کاملا مایوس شده است. فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با کاهش تصادفات در امسال نیز گفت: با اینکه در سال‌های اخیر تعداد وسایل حمل و نقل کشور چهار برابر افزایش یافته، اما میزان تصادفات سال ۹۱ نزدیک به آمار تصادفات سال ۷۷ است.

فرمانده ناجا به سرکوب شدید اعتراضات مردمی اشاره ای نکرد.

پنجشنبه، 10 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-28 ساعت 11:02
خبر بعدی : از انتخاب خود در انتخابات پشیمان نباشیم
خبر قبلی : تمرین مبارزه با ضد انقلاب در رزمایش سپاه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -