تعبير عجيب احمدی نژاد از مذاکرات هسته ای

روزنامه ابتکار: رئيس جمهور محمود احمدي نژاد روز گذشته در پاسخ به سئوالي درباره جزئيات مذاکرات ايران با 1+5، پاسخ داد: شما بنويسيد نگاه، چند نقطه، خنده؛ تکرار نگاه، خنده.
محمود احمدي نژاد در حاشيه جلسه صبح ديروز هيات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سئوال خبرنگار مهر مبني بر اينکه عدم حضور امروز شما در مجلس براي ارائه بودجه، واکنش نمايندگان را برانگيخت، در مورد علت عدم حضور خود توضيح دهيد، سکوت کرد.
وي همچنين در پاسخ به ديگر سئوال خبرنگار مهر مبني بر اينکه نظر شما در مورد انتخابات نظام پزشکي چيست، آيا همچنان که پيشتر گفته بوديد به خاطر عدم تاييد صلاحيت رد صلاحيت شدگان آن را ابطال مي‌کنيد گفت: فکر مي‌کنيم همه چيز در کشور بايد بر اساس قانون باشد. کساني که از مرز قانون عبور مي‌کنند کارشان اعتبار ندارد.وي افزود: اگر نهادها و دستگاه‌هايي هم دخالت کنند و در مسير قانوني و فراقانوني عمل کنند آن هم اعتباري ندارد.رئيس جمهور در ادامه پاسخ تصريح کرد: انتخابات نظام پزشکي يک قانون مشخص دارد و در مورد افراد استعلام مي‌کند و فرق دارد با کاري که با نمايندگي و نظارت بر آن مي‌کنند.وي ادامه داد: نظام پزشکي يک نهاد صنفي است و متعلق به جامعه پزشکي و درماني کشور است و نبايد نهادهايي که مسئول نيستند در آن دخالت کنند. نهادهاي امنيتي، اطلاعاتي سپاه و اطلاعاتي غير سپاه نمي‌توانند در آن دخالت کنند، اين بد است. اين يک تشکل جامعه پزشکي است و بايد نمايندگان خودشان باشند تا بتوانند کارها را خودشان اصلاح کنند.احمدي نژاد خاطر نشان کرد: بايد گزارشش بيايد و من در مورد آن تصميم گيري کنم.در ادامه رئيس جمهور در پاسخ به خبرنگاري که چرا نشست مطبوعاتي شما قطع شد گفت" بالاخره" و سپس سرش را تکان داد.احمدي نژاد در پاسخ به سئوال مهر، در مورد اينکه حالا که شما در مورد همه چيز جواب داديد در مورد عدم حضورتان در مجلس براي تحويل بودجه هم بگوييد، گفت: همينطوري شروع کرديد و اين سئوالات تبديل شد به کنفرانس خبري. حالا به زودي يک کنفرانس خبري برگزار مي‌کنيم چون آن کنفرانسي که گذاشتيم خراب شد.وي در پاسخ به اين سئوال که آيا در صورت کانديداتوري مشايي از وي حمايت مي‌کنيد گفت: شما در مورد سئوالتان بيشتر فکر کنيد.رئيس جمهور در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار ديگري مبني بر اينکه جزئياتي از شروط ايران براي مذاکره با 1+5 بگوييد، پاسخ داد: شما بنويسيد نگاه، چند نقطه، خنده؛ تکرار نگاه، خنده.وي سپس در برابر اصرار خبرنگاران مبني بر اينکه چرا بودجه را شخصا به مجلس نبرده است، گفت: تمامي اعضاي کابينه مثل خود بنده هستند و 76 ميليون نفر از مردم کشور نيز عضو دولت هستند.

پنجشنبه، 10 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-28 ساعت 10:02
خبر بعدی : پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی در اجرای احکام
خبر قبلی : جزئیات بسته پیشنهادی جدید ۱+۵ به رژیم تهران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -